• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
صابون های دست ساز و سنتی رو همه پدر مادرامون میشناسن . این صابون ها رو میشه با تنوع در رنگ و بسته بندی های متفاوت وارد بازار کرد . قطعا بخاطر خاطرات بچگیمون مشتری پایه ثابت این صابون ها میشیم

بخش زیادی از ترکیبات صابون های دست ساز از منابع طبیعی استخراج می‌شود، که خاصیت بیشتری نسبت به تولیدات کارخانه ای دارد.با بالا رفتن آگاهی مردم نسبت به موادشیمیایی وغیرطبیعی و استقبال بی نظیر مردم از مواد طبیعی روز به روز شاهد پیشرفت سلامت جامعه هستیم.

یکی از مهم ترین خواص صابون‌های دست ساز خشک نشدن پوست بعد از شستشوی دست یا صورت است. برخی ازاین محصولات مانند یک لایه بردار قوی عمل می کنند بعنوان مثال صابون قهوه برخی هم برای درمان جوش و اگزماهای پوستی بکار میروند مانند صابون زغال.

اگر به ساخت محصولات دست ساز و هنری علاقه دارید، این ایده مناسب شماست. ساختن صابون به آموزش رسمی نیاز ندارد، شما می توانید با تماشای آنلاین تعدادی فیلم، یاد بگیرید که چه کاری انجام دهید. علاوه بر این می توانید با حداقل هزینه این کار را در خانه شروع کنید.


ساخت صابون دست ساز

ساخت صابون دست ساز

کاغذ دستساز

ساخت صابون دست سازساخت صابون دست سازساخت صابون دست ساز


ایده نقاشی روی چرم در منزلحتما این به این مطلب هم سربزنید: ایده نقاشی روی چرم در منزل
نقاشی روی چرم، کاربردهای زیادی دارد که از آن جمله می توان به نقاشی روی مانتو و پالتو چرمی، نقاشی روی کیف و کفش چرم و ... اشاره نمود. جنس پارچه تا حد زیادی گویای نوع نقاشی می باشد؛ پس بهتر است در انتخاب آن توجه و دقت کافی را داشته باشید. نقاشی روی چرم، هنری زیبا و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید به راحتی کیف های قدیمی و ساده را تبدیل به کیف های مجلسی و شیک نمایید.


ساخت صابون دست سازساخت صابون دست سازساخت صابون دست ساز

ایده های تولید ماسک صورت خانگی

ساخت صابون دست سازساخت صابون دست ساز


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط