نقاشی روی چرم، کاربردهای زیادی دارد که از آن جمله می توان به نقاشی روی مانتو و پالتو چرمی، نقاشی روی کیف و کفش چرم و ... اشاره نمود. جنس پارچه تا حد زیادی گویای نوع نقاشی می باشد؛ پس بهتر است در انتخاب آن توجه و دقت کافی را داشته باشید. نقاشی روی چرم، هنری زیبا و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید به راحتی کیف های قدیمی و ساده را تبدیل به کیف های مجلسی و شیک نمایید.

اگر در حرفه نقاشی و طراحی تخصص دارید، میتوانید از آن استفاده کرده و با نقاشی روی چرم به کسب درآمد بپردازید. ایده نقاشی روی چرم، یک ایده خلاقانه و کاربردی برای کسانی است که میخواهند مستقل و یا در منزل خود کار کنند.     


نقاشی روی چرم



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


انواع پوست ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

  • پوست سبک : مانند گوسفند، بز، آهو، سمور، بزغاله، روباه 
  • پوست سنگین : مانند اسب ، شتر، گاومیش، گوساله، زرافه

ابزارهای کار نقاشی روی چرم : قلم مو جهت رنگ کردن طرح ، کاتر، راپید ، خط کش، قلم مو پهن جهت چسب زدن، اره


ایده پولساز چرم دوزی در منزلحتما این به این مطلب هم سربزنید: ایده پولساز چرم دوزی در منزل
یکی از ایده هایی که میتوان با سرمایه کم شروع کرد و پولساز باشد، ایده خلاقانه چرم دوزی است که هم میتوانید در کارگاه این کار را انجام دهید و هم در منزل به راحتی فعالیت کنید. چرم دوزی حرفه ای است که شما میتوانید به راحتی آن را آموزش دیده و درآمد کسب کنید.


روش انتقال طرح روی چرم : 

اول یک کاغذ کاربن به پشت کاغذ اولیه که طرح روی آن می باشد، می چسبانیم و طرح را دوباره از روی تمام خطوط با خودکار می کشیم، طرح به قسمت پشت کاغذ کشیده و آماده انتقال روی چرم می باشد.


بعد از این که طرح به وسیله کاربن به پشت کاغذ انتقال داده شد، کاغذ را روی چرم گذاشته و با هر وسیله ای دیگر، مانند دسته قیچی روی تمام خطوط به صورت یکنواخت مالش می دهیم تا طرح روی چرم انتقال یابد. این روش با استفاده از قلم مو یا راپید انجام می گردد. 


نقاشی


بازار کار این ایده به این صورت است که می توانید پس از گذراندن دوره آموزشی ، انواع کیف های چرمی، کمربند و سایر وسایل چرمی بسیار زیبایی که با سلیقه خودتان تزیین نموده اید را به فروش برسانید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط