• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اگر تجارت خلاقانه ای را ترجیح می دهید ، مهارت های هنری خود را به سمت مجسمه سازی با یخ هدایت کنید. می توانید کارهای خود را به افراد یا مشاغلی که میزبان رویدادهای ویژه هستند، در طول همه ی فصل ها بفروشید.

اگر بشه حتی سرما رو توی یک محفظه نگهداشت و مانع خروجش شد که بشه مجسه یخی رو هدیه داد ی طرح فوق العادست.

مجسمه های یخی تاریخ غنی دارند و شواهد نشان می دهد که مردم ممکن است از سال 600 قبل از میلاد یخ را تراشیده باشند. با این حال ، با پیشرفت ابزار و فناوری ، مجسمه های یخی نیز چنین کردند.


Ice Sculpture Artist, A Unique and Artistic Business Idea

نقاشی دکوراتیو ایده جالب هنری

Ice Sculpture Artist


در دهه 1600 ، ماهیگیران در استان هیلونگ جیانگ چین آب را درون سطل ها منجمد می کردند و سپس سطل ها را برمی داشتند و برای ایجاد فانوس های یخی شمع می گذاشتند - سنتی که امروزه نیز در جشنواره بین المللی یخ و برف هاربین برگزار می شود.


Ice Sculpture

پازل شیشه ای، ایده ای منحصر به فرد و هنری

Artist


بعداً ، در سال 1739 ، آنا ایوانوونا ، امپراتور روسیه ، یک "کاخ یخی" داشت که از یخ رودخانه نوا ساخته شده بود تا مراسم ویژه ای را برگزار کند. هنرمند والری ایوانوویچ جاکوبی این کاخ یخی را در یک نقاشی رنگ روغن در سال 1878 به یادگار گذاشت.


لامپ های کاغذی، ایده ای منحصر به فرد و جدید


امروز ، هنرمندان در سراسر جهان مجسمه های به یاد ماندنی را از یخ و برف خلق کرده اند ، اما حتی هنوز هم ، یک روش تجویز کننده و واضح وجود ندارد که بتواند عناصر منجمد را مجسمه سازی کند.


نقاشی روی آینه، ایده ای هنرمندانه و جدید


با این حال ، برف غالباً فشرده و بسته بندی می شود و سپس مجسمه سازان یخ از ابزارهایی مانند خردكن یخ ، اسكنه ها و اره های تخته ای برای برش بخش های وسیعی از برف و ماشینی برای جزئیات دقیق تر استفاده می كنند. برخی از هنرمندان حتی از کاغذ سنباده استفاده می کنند.


دکور فلزی دیواری، ایده ای منحصر به فرد و جذاب


مجسمه های یخی و برفی برای مدت طولانی دوام ندارند ، مدت زمانی که می توانید انتظار داشته باشید که یک مجسمه یخی یا برفی ثابت بماند و ذوب نشود،  به اندازه مجسمه، دمای هوا، نور خورشید و گردش هوا بستگی دارد. تخمین زده می شود که یک مجسمه یخی تک بلوکی در دمای 50 درجه فارنهایت حدود 12 ساعت دوام داشته باشد.


بستنی نیتروژنی، ایده ای منحصر به فرد و سودآور


اگر تجارت خلاقانه ای را ترجیح می دهید ، مهارت های هنری خود را به سمت مجسمه سازی با یخ هدایت کنید. می توانید کارهای خود را به افراد یا مشاغلی که میزبان رویدادهای ویژه هستند، در طول همه ی فصل ها بفروشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط