• حداقل سرمایه : 1000 تومان
  • زمان بازدهی: طولانی مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
یک شرکت با جدا سازی درخت بدون رسیدن آسیب به ریشه درخت را جابه جا میکند تا از قطع شدن درخت ها جلوگیری کند و درختانی که در منطقه نامناسبی قرار دارند را بدون آسیب رساندن جابه جا میکند.

صدها سال است که جامعه نیاز به جابجایی درختان با ارزش را به منظور هماهنگ کردن توسعه ها و مناظر با نیازهای انسان تشخیص داده است. درختانی که در موقعیت‌های نامناسب قرار دارند را می‌توان جابه‌جا کرد، و آنها را از تهدید جانی، سرکوب مضر رها کرد و مزایای رشد فیزیولوژیکی را بیشتر کرد. این فرصت هایی را برای کاشت نمونه، پارک و غربالگری توسعه جدید فراهم می کند.

جابجایی درخت و کاشت آن پس از برداشتن آن از روی زمین ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد. اما با دستورالعمل مناسب و ابزار و ماشین آلات مخصوص، باغداران،معماران و همه کسانی که میخواهند درختی را جابه جا کنند می‌توانند با بهترین روش و بدون دردسر این کار را انجام دهند.

با ارزیابی وضعیت درخت و حفظ توپ ریشه‌ای دست نخورده‌، می‌توان درخت را سالم نگه داشت تا زمانی که آماده کاشت آن باشد. اگر درخت را با دقت در مکان جدید کاشت و از مواد مخصوص قبل و بعد از جابجایی که به طور انحصاری در اختیار سبزوانه است، استفاده کرد، همچنین از گیاهان به طور روزمره مراقبت کرد، درخت احتمالاً در جابجایی زنده می‌ماند!

این شرکت جابه جایی در خبرگذاری می گوید:جابجایی درخت های تنومند و کهنسال و ارسال به مناطق مختلف از جمله خدمات ماست که امکان انتقال درختان را بدون هیچگونه آسیب به شما می دهد.

ممکن است درختان در مکان نامناسبی از زمین قرار گرفته باشد و انتقال آن باعث سوددهی چندین برابر باشد.

 جابجایی اصولی و تضمینی درختان تنومند از قطع درختان جلوگیری می کند و این گیاهان با ارزش را تحت سلامت کامل به محیط جدید منتقل می کند.

 

فروش درخت کاج برای کریسمسحتما این به این مطلب هم سربزنید: فروش درخت کاج برای کریسمس
یکی از ایده ها با درآمد فصلی تولید و پرورش درخت کاجه که در زمان کریسمس مشتریان زیادی داره . مخصوصا اگر بتونین مشکل حمل و نقل و کثیف کاریشو برطرف کنین


امکان استفاده از درختان تنومند در طراحی و اجرای فضای سبز نیز باعث ارزشمند شدن فضای سبز می شود.

انتقال درختان نخل تنومند به حیاط منزل از جمله کار های جالب و تاثیر گذار در طراحی فضای سبز است.
 ایجاد فضای سبزی خاص و با ارزش بر روی پشت بام یا محوطه سبز شما با استفاده از جابجایی درخت های تنومند امکان پذیر می شود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط