• حداقل سرمایه : 2 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : کودک
توی یک چشم پزشکی از گربه برای عینک گذاشتن استفاده کردن که با این کار بچه ها راحت تر کنار میان با عینک گذاشتن . استفاده از حیوانات مختلف توی جاهایی که میخوایم بچه ها آروم بشن ایده خیلی جذابیه

میشه از حیوانات مختلف برای کاهش استرس کودکان توی محیط های استرس زا استفاده کرد . خصوصا گربه که حالتی آرامش بخش داره و آرومه

شغل متفاوت یک گربه


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


"شغل متفاوت یک گربه"

احتمالا به عنوان والدین یک کودکی که چشمان ضعیف دارد ،  تجربه ایی پیچیده در رابطه با عینک زدن فرزندتون داشته باشید.چالش پذیرش عینک در سن کم خیلی بیشتر از دوران جوانی و بزرگسالی است.

وقتی کودکان برای اولین بار مجبور به استفاده از عینک می شوند ،  حس میکنند تغییری بزرگ در ظاهرشان اتفاق افتاده.آنها به عینک بر روی چشمشان به عنوان یک آزاردهند و مزاحم نگاه میکنند.

شغل متفاوت یک گربه


یک اتفاق جالب برای این که حس کودکانمان به عینک بهتر شود ،  این است که در یک مرکز بینایی سنجی کودکان ،  گربه ایی مشغول به کار است.گربه شاغل...جالبه نه؟!!

این گربه با زدن عینک و بودن در کنار بچه ها ،  حس بهتری را نسبت به عینک به آن ها منتقل می کند.

کودکان عینکی

بچه ها با دیدن این گربه ، علاقه مند به نگهداشتن عینک بر روی صورتشان میشوند و ارتباط بهتری با آن میگیرند.شغل متفاوت یک گربه باعث شده که چالش های والدین را نسبت به عینک فرزندانشون راحت تر و کم تر کند.

تیم ایده پرداز هومیاسه در تلاش است.که با ارائه دادن ایده های مورد نظر شما سهمی در رشد و پرورش کسب و کار شما داشته باشد.هر آنچه که میخواهید در اینجا هست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط