• حداقل سرمایه : 5 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
هر مهمونی و مناسبتی نیاز به کلی مزه و غذاهای خوشمزه متنوع داره . پخت و آماده سازی انواع فینگر فود واقعا لازم و عالیه

زمان جشن و مهمانی درست کردن غذا و آماده کردن میز برای مهمان ها یک کار زمان بر و پر استرس و دردسر است.معمولا هم خانم ها به یک نوع غذا برای سرو رضایت نمیدن و حتما باید چند مدل غذا درست کنند.

وجود یک کارگاه تولید و آماده سازی انواع فینگر فود واقعا لازمه . چون بعدش بدون دردسر میتونیم از بین انواع مختلف فینگر فود ها علایقمون رو انتخاب کنیم و لذت ببریم .

یک شغل خانگی پر ارزش و به صرفه


فینگرفودفینگرفود



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


افرادی ام هستند که به دلیل مشغله های بالایی که دارند،مثل:زنان خانه داری که کودک خردسال دارند،کسایی که شاغل اند و ... وقت و فرصت تدارک دیدن و ندارند.بهترین گزینه برای این مواقع ، گرفتن غذای آمادس.حالا چه چیزی باید تهیه کرد که تنوع بالایی داشته باشه؟؟؟

فینگر فود (Finger food) به معنی غذای انگشتی است و در در واقع به غذاهایی گفته میشود که در اندازه کوچک تر برای پیش غذا، سینی مزه و .. استفاده میشوند. به دلیل مدل و نحوه آماده کردن و پخت فینگر فود، میشه به راحتی آن را با دست خورد!

  فینگر فود نسبت به غذاهای دیگه راحت تر خورده میشود چون که معمولاً برای خوردن آنها نیاز به استفاده از چاقو، چنگال، قاشق و … نمی‌باشد.

 توی بسیاری از کشورها کسب و کارهای غذایی وجود دارد که فینگر فود را مراسم هایی مانند عروسی، نامزدی، تولد و دیگر  مناسبت ها استفاده میکنند.فینگر فود را می‌توان به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کرد؛ هرچند که بهتر است برای غذای اصلی از فینگر فود گرم و برای پیش ‌غذا از فینگر فود سرد استفاده کنیم.

از سینی فینگر فود برای پذیرایی در مراسمی مثل عروسی و نامزدی، تولدها، و سایر جشن‌ها می‌توان استفاده کرد.به عنوان مزیت دیگر پذیرایی با فینگر فود می‌توان به این اشاره کرد که اندازه کوچک این نوع غذا باعث می‌شود بتوانید در مهمانی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف طعم‌های زیادی را مزه کنید. همان طور که گفتیم، یک نوع از فینگر فود به صورت سرد سرو می‌شود. معمولا برای تهیه سینی فینگر فود سرد نیازی به پخت و پز روی اجاق گاز نیست و بخش عمده‌ای از مواد این فینگر فودها وابسته به سبزیجات و لبنیات است.فینگرفود

 تیم ایده پرداز هومیاسه در تلاش است.که با ارائه دادن ایده های مورد نظر شما سهمی در رشد و پرورش کسب و کار شما داشته باشد.هر آنچه که میخواهید در اینجا هست. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط