اینکه مشتریان VIP که همیشه از یک فروشگاه خرید میکنن بتونن اعتباری داشته باشن که همیشه لازم به پرداخت نباشه ایده خوبیه . بر حسب اعتبارشون پیش ما گاهی نسیه هم بتونن چیزی ببرن!

خیلی خوبه اگر از یک برند پوشاک مثل آدیداس دارین همش خرید میکنین ، آدیداس بهتون یک اعتبار بده که با هر خرید هی بیشتر بشه و بعد بتونین سری های بعد از اون استفاده کنین . حتی اگر بصورت تخفیف نیست قابل پرداخت تو روز های بعد باشه و همون لحظه نیازی به پرداختش نباشه .

بن خرید


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


گاهی اوقات شده با یک لیست بلند بالا  به قصد خرید به فروشگاه میریم. موقع خرید کردن تمام چیز هایی که نیازمونه را بر میداریم.اما بعضی وقت ها اتفاق های غیر منتظره ایی پیش میاد که باعث ناراحتی عصبانی شدنمون میشه.

*اتفاق هایی مثل:

موجودی کارت ناکافیست یا حتی فراموش کردن کیف پول و کارت بانکی....

در این جور مواقع معمولا تمام خریدو مجبوریم پس بدیم  و با چهره ایی برافروخته و ناراحت فروشگاه و ترک میکنیم.

اما چقدر خوب بود که فروشگاه ها در اینجور مواقع بن های خریدی داشتن که با استفاده از آن میتونستیم خریدمونو حساب کنیم و مبلغ و بعدا بیاریم.



یکی از ایده‌های جالب و نوآورانه در خصوص خرید از برندهای مشهور مانند آدیداس، می‌تواند ایجاد برنامه‌ای با عنوان "پوشیدن و پولدار شدن" باشد. در این برنامه، هر بار که مشتری محصولات آدیداس را خریداری می‌کند، به او امتیاز یا اعتباری به نام "پولدار" تعلق می‌گیرد. این امتیازها را می‌توان به عنوان تخفیف یا کوپن برای خریدهای بعدی مشتری استفاده کرد.

همچنین، می‌توان از ایده‌های دیگری مانند سامانه‌ای برای ارائه تخفیف‌های اختصاصی به مشتریان آدیداس استفاده کرد. با عضویت در این سامانه، مشتریان می‌توانند از تخفیف‌ها، پیشنهادها و هدایا بهره‌مند شوند که برای آنها ترغیب کننده خواهد بود تا خریدهای بیشتری از آدیداس انجام دهند.

در نهایت، ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه‌تری می‌توان در ارتقاء تجربه خرید مشتریان از برند آدیداس به کار گرفت و ارتقاء بازاریابی و فروش آن را تسهیل نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط