امروزه خرده فروشی، فرآیند فروش کالا به طور مستقیم به مشتریان است. خرده فروش به کسی میگویند که تجارت خود را یا از طریق فروشگاه فیزیکی و یا از طریق خرده فروشی آنلاین انجام می‌‌دهد. یکی از مهمترین مزیت‌ های خرده‌ فروشی برای مشتریان قیمت‌ های پائین ‌تر نسبت به بازار است که عمدتا به دلیل حذف واسطه‌های فروش است.شرکت‌های آمازون وعلی ‌بابا بزرگترین خرده ‌فروشی ‌های آنلاین دنیا هستند. نسل قبل‌تر آنها، والمارت در آمریکا و تسکو در فرانسه، از بزرگترین و باسابقه ‌ترین خرد‌ه ‌فروشی‌ های فیزیکی دنیا هستند.

یکی از مهمترین مزیت‌ های خرده‌ فروشی برای مشتریان قیمت‌ های پائین ‌تر نسبت به بازار است که عمدتا به دلیل حذف واسطه‌های فروش است. اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کاری هستید، خرده فروشی آنلاین ایده جالبی میتواند باشد. کافی است با راه اندازی سایت و شبکه های اجتماعی، به معرفی محصول و شرکت خود بپردازید و از این طریق به راحتی کسب درآمد کنید.          

خرده فروشی آنلاین

استارتاپ چیست و چطور یک استارتاپ موفق راه اندازی کنیم؟


یک خرده فروش، خدمات زیادی را به مصرف‌ کنندگان ارائه میدهد. معمولا عمده فروشان کالاهای خود را از تولیدکنندگان دریافت می‌‌کنند و خرده فروشان کالاها را از عمده فروشان دریافت کرده و سپس اقدام به فروش کالاها به مصرف ‌کننده می‌‌کنند. کلیه کار انبارداری و ذخیره‌سازی، به دست خرده فروشان انجام می‌‌گیرد. این بخشی از کل فرآیند تولید و فروش محصول است.


کارمند موقت و شناورحتما این به این مطلب هم سربزنید: کارمند موقت و شناور
تاحالا به این فکر کردین که اگر هرماه شرکتتون عوض میشد چی میشد! خیلی از شرکت ها کارهای ریز و درشت دارن به طوری که نه ارزش داره یک نفر رو کامل استخدام کنی و نه اینکه خودشون میتونن انجام بدن. پیشنهاد اینکه برای یک ماه پیششون هستیم و هرکار دارن انجام میدیم و میریم وسوسه انگیزه!


مزایای خرده فروشی آنلاین عبار تند از:

  • مشتریان می‌‌توانند در وقت خود صرفه جویی کنند.
  • مشتری می‌تواند در هر زمان و از هر کجا خرید انجام دهد.
  • اطلاعات دقیقی در مورد محصول مورد نیاز، در سایت بصورت آنلاین در دسترس است که به مشتری کمک می‌کند تا تصمیم خرید را بگیرد.
  • خرده فروشی آنلاین، شرایط پرداخت آسان مانند پرداخت آنلاین را ارائه می‌ دهد.

خرده فروشی انلاین چیست

طراح ارائه و پاورپوینت


مضرات خرده فروشی آنلاین عبارتند از :

  • ممکن است مشتریان از کیفیت محصولاتی که بصورت آنلاین ارائه می‌‌شوند، اطمینان نداشته باشند.
  • عدم اطمینان از درگاه پرداخت و سوء استفاده از کارت‌های اعتباری وجود دارد.
  • برخی از مشتریان می‌‌خواهند محصولی را که خریداری می‌‌کنند، از نزدیک ببینند. اما در خرده فروشی آنلاین مشتری فقط با نگاه کردن به تصویر باید تصمیم‌گیری ‌‌کند.
  • محصول همان ساعت در دسترس نیست و مشتری مجبور است مدتی صبر کند تا محصول در دستش برسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط