• حداقل سرمایه : 500 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ایده‌ی پمپ بنزین سیار در واقع به این صورت است که به جای اینکه شما به ایستگاه سوخت بروید، ماشین سوخت به پیش شما خواهد آمد. در این ایده حتی میتوان برنامه‌ای را برای تلفن‌های هوشمند تعبیه کرد که مشتریان درخواست خود برای سوخت‌گیری را به همراه موقعیت جغرافیایی اعلام ‌کنند تا نزدیکترین کارکنان پمپ بنزین سیار در سطح شهر، به موقعیت درخواست شده، اعلام آمادگی ‌کنند.

ایده‌ی پمپ بنزین سیار در واقع به این صورت است که به جای اینکه شما به ایستگاه سوخت بروید، ماشین سوخت به پیش شما خواهد آمد. در ایده پمپ بنزین سیار حتی میتوان برنامه‌ای را برای تلفن‌های هوشمند تعبیه کرد که مشتریان درخواست خود برای سوخت‌گیری را به همراه موقعیت جغرافیایی اعلام ‌کنند تا نزدیکترین کارکنان پمپ بنزین سیار در سطح شهر، به موقعیت درخواست شده، اعلام آمادگی ‌کنند. 


پمپ بنزین


همچنین میتوان قابلیتی برای اپلیکیشن پمپ بنزین سیار گذاشت تا کاربران از زمان پایان سوخت گیری آگاه شوند و نسبت به پرداخت هزینه‌ی آن از طریق همان اپ اقدام کنند. کاربر از طریق نرم افزار نقشه محل خود را اعلام می‌کند. پس از تعیین مقدار سوخت مورد نیاز، نزدیک‌ترین خودرو سوخت‌رسان برای کاربر پیدا می‌شود و پس از محاسبه مقدار مسافت و هزینه سوخت مورد نیاز، نوع پرداخت و شماره راننده خودرو سوخت‌رسان برای کاربر ارسال می‌شود.

همچنین راننده نیز آدرس و شماره شخص درخواست کننده را دریافت می‌کند و پس از رسیدن به مقصد با رعایت اصول ایمنی مربوطه، سوخت‌رسانی را انجام و کاربر نیز پرداخت را به صورت نقدی یا آنلاین انجام می‌دهد و در نهایت میزان رضایت‌ مندی خود را در نرم افزار اعلام می‌کند.


 راه اندازی کافی شاپ سیارحتما این به این مطلب هم سربزنید: راه اندازی کافی شاپ سیار
ایده راه اندازی کافی شاپ سیار، از بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار بوده چون هر لحظه و هرجا و در هر شلوغی میتونن به ارائه خدمات مشغول باشن.


ایده پمپ بنزین سیار به نظر کارآمد است و می‌تواند به افراد زیادی کمک بسزایی بکند. دیگر حتی خبری از انتظار در صف‌های طویل پمپ بنزین نخواهد بود. البته به کسانی که ممکن است در جایی گیر کرده باشند و به محل سوخت گیری دسترسی نداشته باشند هم، کمک میکند.


پمپ بنزین سیار


هدف اصلی از اجرای طرح پمپ بنزین سیار، ضمن بالا بردن رضایت ‌مندی شهروندان، دسترسی آسان و یک ‌نواخت ‌تر به خدمات شهری از جمله پمپ بنزین است و با افزایش فراگیرتر شدن استفاده از این اپلیکیشن، نه تنها از تردد اضافه و ترافیک در شهر جلوگیری خواهد شد؛ بلکه موجب جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، کنترل آلودگی هوا و نزدیک‌تر شدن به تحقق رویای شهر هوشمند و الکترونیک نیز می‌شود.


پمپ بنزین اینترنتی


برای شروع این کار می‌توان با خرید یک دستگاه کامیون حامل مخزن شروع کرد. هزینه‌های طراحی و برنامه نویسی نرم افزار و تیم پشتیبانی هم به آن اضافه می‌شود. هزینه رهن دفتر مرکزی هم وجود دارد که با توجه به موقعیت آن متفاوت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط