• حداقل سرمایه : 5 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
کفش در مد و پوشاک تاثیر بسزایی داره و همگی به دنبال زیبایی و راحتی هستند . طراحی کفش یک ایده پولساز و بکره که میشه ازش پول خوبی درآورد

کفش در مد و پوشاک تاثیر بسزایی داره و همگی به دنبال زیبایی و راحتی هستند . طراحی کفش یک ایده پولساز و بکره که میشه ازش پول خوبی درآورد . همچنین میشه کلی ایده جذاب و جدید رو به فروشگاه ها و برند ها ارائه کرد .


طراحی کفش


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


ایده های بسیاری برای راه اندازی این حرفه وجود دارد که میتوانید به وسیله آنها این کار را شروع کنید.

برنامه ریزی کنید

هدف داشتن در هر کاری مهمترین اصل است.باید بدانید برای رسیدن به هدف خود چه مراحلی را باید طی کنید. علاوه بر این، برای رسیدن به هر مرحله زمان‌بندی مشخصی داشته باشید. بهتر است برنامه‌تان منعطف باشد، در این صورت از هر فرصت مناسبی که پیش رویتان قرار بگیرد می‌توانید بهترین بهره را ببرید.



دوخت لباس از مواد بازیافتی ایده هنری و خلاقانه


مسیر خود را مشخص کنید

اما شما نمی‌توانید همه مسیرها را طی کنید، علاوه بر این تمرکزتان هم به هم می‌ریزد. مشخص کنید کدام جنبه از فرآیند طراحی برای شما بیشترین جذابیت را دارد. تصمیم با شماست، به آن سمتی حرکت کنید که بیشترین جذابیت را برای شما دارد.


 مدرک طراحی کفش بگیرید

گذراندن دوره های تخصصی طراحی و یادگیری طراحی کفش بصورت اصولی ، پایه و اساس لازم برای شروع کار است، داشتن دانش کافی از اجزا و ساختمان کفشها و اطلاعات لازم کار با نرم افزارهای طراحی از شما یک فرد حرفه ای در این زمینه میسازد که علاوه بر آن به شما اعتماد به نفس و جسارت لازم برای ایده پردازی و اجرای ایده ها را میدهد.


سبک خاص خود را توسعه دهید

کاری که متعلق به خود آدم باشد دارای ارزش بیشتری است. طراحان کفش موفق نیز چنین دیدی نسبت به کارهای خود دارند. به این دلیل که، اگر کار شما منحصر به فرد باشد، سریع‌تر از بقیه افراد می‌توانید برند و سبک خاص خود را توسعه دهید. برای اینکه سبک خود را داشته باشید، در کارهایتان محدودیت خاصی ایجاد کنید و برای خود نشان خاصی داشته باشید تا هر فردی که این علامت را مشاهده کرد بداند این کفش را شما طراحی کرده‌اید.


ایده طراحی کفش

ایده دفترهای طراحی موضوعی

مدلهای روز را دنبال کنید

مدام به دنبال مدل‌های جدید باشید، ببینید دیگر افراد متخصص در این صنعت چه کاری انجام می‌دهند و چه مدل کفش‌هایی ترند شده است. این کار به شما کمک می‌کند بفهمید چه مدل‌هایی بیشترین متقاضی را دارد.


تا می‌توانید طراحی کفش انجام دهید

مهمترین مهارتی که طراحان کفش دارند این است که می‌توانند آن چیزی را که تصور می‌کنند بر روی کاغذ بیاورند.


 طراح مد در منزلحتما این به این مطلب هم سربزنید: طراح مد در منزل
ایده طراح مد در منزل یکی از ایده های جالب و بسیار راحت می باشد. از طراحی انواع مدل های لباس گرفته تا قاب گوشی و... فقط سلیقه میخواد و وقت


از نرم‌افزارهای طراحی کفش استفاده کنید

متخصصان طراحی کفش برای کشیدن مدلشان از نرم‌افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور و دیگر نرم‌افزارهای مخصوص طراحی استفاده می‌کنند.


از طراحی‌های خود رزومه بسازید

بهترین طراحی‌های خود را که نشان‌دهنده مهارت شما است جمع‌آوری کنید. 


کفش


به سراغ کارآموزی بروید

کارآموزی این فرصت را به شما می‌دهد که با طراحان واقعی کار کنید و در این زمینه هر روز تجربه جدیدی به دست آورید. همچنین از این فرصت برخوردار می‌شوید که با نقش‌ها و کارهای ‌مختلفی که در شرکت‌های تولیدکننده کفش صورت می‌گیرد آشنا شوید.


برای اینکه طراح کفش شوید مسیرهای زیادی وجود دارد. اما اگر مسیر درست را بدانید و در پیش بگیرید حتما به آرزوی خود دست پیدا می‌کنید. یادگیری طراحی کفش آنقدر شیرین و لذت بخش است که وقتی آنرا شروع کنیداز کار خود لذت خواهید برد. 


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط