• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
شنیدن صدای مرغ شب خون و پرنده های مختلف سر صبح از پنجره اتاق ی خواب رویایی میاره برامون.

نمیدونم شدنیه یا نه که به یک مرغ شب خون یاد بدیم روی این درخت لونه کن و نرو روی درخت های دیگه. اگر بشه که بینظیره چون همسایه ها و صاحب خونه ها پول میدن این اینجا زندگی کنه و از صداش در صبح ها لذت ببرن

حتی اگر نشه این پرنده رو تربیت کرد میشه یک بلند گو خیلی مجهز باشه که بدون دیدن این صدا رو با کیفیت پخش کنه. مطمئنن لذتبخشه شنیدن صدای این پرنده ها

حتی میشه این کار رو روی درختای باغ انجام داد و به پرنده ها یاد بدیم روی درختای باغ ما لونه کنن



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


اقتصاد درست مثل علم تصمیمی گیری، زندگی روزمره مان را اداره می کند حتی اگراز این موضوع آگاه نباشیم .

هنگامی که نرخ سود کارت اعتباری مان را اندازه می گیریم یا بررسی می کنیم چیزی که لازم داریم را می توانیم بخریم یا نه، خانه مورد نظر مان را می توانیم بخریم یا نه، ماشین مورد علاقه مان را می توانیم بخریم یا نه، به تعطیلات برویم یا نه، در همه این تصمیم گیری ها ما فکرها و محاسبات اقتصادی می کنیم .

ما در جهانی زندگی می کنیم که منابع محدودی دارد و اقتصاد به ما  کمک می کند تا از این منابع محدود طوری استفاده کنیم که هم خیلی از نیاز های خودمان و هم نیاز های دیگران را فراهم کنیم .

اقتصاد حوزه‌‌ی بسیار گسترده ای است و تاریخچه پرباری دارد همینطور افراد تاثیر گذار بسیاری، از فیلسوفان گرفته تا سیاستمداران در آن کاوش کرده اند و نظریه داده اند .

در ساده ترین تعریف، اقتصاد مطالعه‌ کردن نحوه‌ی استفاده‌ جامعه از منابع محدودش است .

اقتصاد علم اجتماعی است که با تولید، توضیع و مصرف کالاها و خدمات پیوند خورده است .

اقتصاد تمرکز بسیاری بر چهار عامل تولید یعنی: زمین، نیروی کار، سرمایه و کسب و کار دارد  . اینها چهار عنصری هستند که فعالیت اقتصادی را در جهان ما می سازد .‎‎

اگر از مشاغل خانگی مربوط به آشپزی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم ایده پخت مربا، ایده ای عالی و پر درآمد در خانه را ببینید .

درگیری امروزه اقتصاد

خیلی وقت است بیماری فجیعی که همه خوب آن را می شناسیم (کوید 19-کرونا)گریبان گیر زمین شده است .


کرونا جدا از به وجود آوردن مشکلات جسمی و از دست دادن خیلی از هم نوعان و عزیزانمان، مشکلات اقتصادی زیادی برایمان به بار آورده است .

با پخش شدن کرونا قرنطینه ها برای حفظ سلامتی آغاز شد همه حتی صاحبین کسب و کار در قرنطینه قرار گرفتند . 

    تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها

    تعطیل شدن تمام ادارات و مشاغل


این موضوع ادامه پیدا کرد تا زمانی که مردم دیدند برای رفع نیازهای دیگران و خود مجبور اند اقتصادشان را ادامه دهند . مردم شروع به کار کردند تا هم نیازهای دیگران و هم نیازهای خودشان را برطرف کنند اما این تازه شروع مشکلات بود . این موضوع مسبب ارتقاء کرونا در سطح های کشنده تر شد و بازهم همه مجاب به قرنطینه شدیم اما بازهم روز از نو روزی از نو .

طبق اطلاعات به دست آمده و نظر سنجی ها مشخص شده حفظ اقتصاد برای مردم مهم تر از سلامتی شان است .

حفظ اقتصاد برای مردم به حدی مهم شده است که بی اهمیت به سلامتی شان کار می کنند و این موضوع باعث شده ما خیلی از هم نوعان مان را از دست بدهیم .

توصیه می کنیم مطلب وبلاگ نویسی غذا، ایده ای جذاب و سودآور را بخوانید .

ایده ما

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی انواع مختلفی دارد از جمله:

    فروش محصول یا ارائه خدمات در گوگل(سایت)، اینستاگرام و دیگر برنامه های اجتماعی

با وجود فضای مجازی و اینترنت شما می توانید کسب و کاری که از قبل داشته اید را در گوگل(سایت) و برنامه های اجتماعی راه اندازی کنید و همانطور که در خانه تان نشسته اید و از کرونا در امان هستید بدون پرداخت کرایه مغازه فروش و ارائه خدمات داشته باشید . این موضوع برای کسانی که تازه می خواهند کسب و کار فروش و ارائه خدمات داشته باشند و سرمایه اولیه ندارند هم خیلی مناسب است .

    تولید محتوا در اینستاگرام، یوتیوب(بلاگر-ادمین)

بلاگر: کسی است که با ارائه محتوای مربوط به کارش فالور و مخاطب های زیادی دارد . بلاگری امروزه از مشاغل پر درآمد و پر طرفدار است .

بلاگری انواع مختلفی دارد اعم از:

بلاگر لایف استایل(زندگی روزمره) - بلاگر سفر - بلاگر اسپورت(نکات تغذیه، اخبار ورزشی، تمرینات بدنی، شایعات و ...) - بلاگر غذا (فود بلاگر) بلاگر توضیح مباحث فیلم و تئاتر - بلاگر بیوتی - بلاگر خودرو - بلاگر فشن و انواع پوشش - بلاگر سلامت - بلاگر گیم - بلاگر طنز - بلاگر دکوراسیون - بلاگر اقتصادی(ارزهای دیجیتال، تحقیقات اقتصادی، بورس و تورم و ...) - بلاگر تکنولوژی - بلاگر املاک و خانه - بلاگر فرزند پروری - بلاگر موسیقی و ..

ادمین: مشاغل اینترنتی زیادی هستند که برای اداره پیج کاری شان به ادمین احتیاج دارند .

 ادمین ها انواع مختلفی دارند اعم از: 

ادمین مدیریت - ادمین تولید محتوا - ادمین تبلیغات - ادمین فروش و ...

    فعالیت در بورس و ارزهای دیجیتال

 بورس یا بهابازار به بازاری سازمان‌یافته گفته می‌شود که قیمت‌گذاری، خرید و فروش کالا، قرارداد آتی و اوراق بهادار در آن انجام می‌شود . بورس به دو نوع بورس کالا و بورس اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شود . در بورس کالا، کالا و در بورس اوراق بهادار، سهام و اوراق قرضه مورد معامله قرار می‌گیرد . هر چند کلمهٔ بورس عموماً در معنی بورس اوراق بهادار به‌کار گرفته می‌شود .

انواع بورس:

بورس کالا - بورس ارز - بورس اوراق بهادار - بورس ایران - بورس مسکن - بورس انرژی و ...

اگر شماهم از علاقه مندان به رباتیک و تکنولوژی هستید پیشنهاد می کنیم مقاله فرصت های کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی را بخوانید .

ارز دیجیتال:

ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است . همان‌طور که از اسم آن مشخص است، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما به‌طور معمول تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است . ارزهای مجازی و رمزارزهاهر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست . مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند؛ برای مثال می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت. پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد .

انواع ارز دیجیتال:

پول الکترونیکی شناسایی شده - پول الکترونیکی غیرقابل شناسایی(بی نام و نشان) و ...

    برنامه نویسی یا کد نویسی

به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنیم و حرف همدیگر را می فهمیم!)

    طراحی سایت

   وب دیزاین یا طراحی سایت به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود. طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است .

    نویسندگی سایت

در سایت ها باید تولید محتوا انجام شود و کار نویسنده سایت ارائه دادن محتوا ی مربوطه به هدف سایت است .

چرا کسب و کار اینترنتی؟

با وجود مشکلاتی که ذکر شد ما در شرایط سختی قرار گرفته ایم اگر بخواهیم سلامتی مان را حفظ کنیم، در اقتصادمان به مشکل بر می خوریم اگر بخواهیم اقتصادمان را حفظ کنیم، سلامتیمان را از دست می دهیم .

بدون اقتصاد و سلامتی ما انسان ها رو به نابودی می رویم .

در دنیایی که بیش از 10 درصد رانندگان چشم هایشان به تلفن همراهشان است و درگیر نرم افزارهای مسیریاب، پیامک یا تماس تلفنی هستند چه امیدی به بیلبوردهای خیابانی است؟

هروقت فکر کردید مشاغل اینترنتی به درد نمیخورند به این فکر کنین که گوگل و فیسبوک از هر شرکت رسانه ای دیگری بیشتر در آمد کسب می کنند چرا؟چون اون ها روی چشم های مردم کنترل دارن و این یکی از دلایل مهمی ست که کسب و کار اینترنتی را با ارزش می کند .

پایانی

پس اگر به دنبال این هستید که کسب و کار آشفته خودتان را رو به راه کنید و یا یک کسب و کار جدید را شروع کنید کسب و کار اینترنتی در این شرایط می تواند بهترین انتخاب باشد .

توصیه می کنیم مطلب چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید؟را مطالعه کنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط