تاحالا به این فکر کردین که اگر هرماه شرکتتون عوض میشد چی میشد! خیلی از شرکت ها کارهای ریز و درشت دارن به طوری که نه ارزش داره یک نفر رو کامل استخدام کنی و نه اینکه خودشون میتونن انجام بدن. پیشنهاد اینکه برای یک ماه پیششون هستیم و هرکار دارن انجام میدیم و میریم وسوسه انگیزه!

تاحالا به این فکر کردین که اگر هرماه شرکتتون عوض میشد چی میشد! خیلی از شرکت ها کارهای ریز و درشت دارن به طوری که نه ارزش داره یک نفر رو کامل استخدام کنی و نه اینکه خودشون میتونن انجام بدن. پیشنهاد اینکه برای یک ماه پیششون هستیم و هرکار دارن انجام میدیم و میریم وسوسه انگیزه! برای اینادعا باید کارهای گرافیکی ، فروش ، مدیریتی بلد باشیم که توی یک ماه بتونیم شرکت طرف رو متحول کنیم و کلی متود و طرح جدید بهش اضافه کنیم. 

تازه میتونیم حقوق چند ماه رو توی یک ماه بگیریم. هم ما میدونیم که بعد یک ماه باید بریم هم اون میدونه ما نیروی کمکیش هستیم و لازم نیست نگران باشه برای بیمه و...

فریلنسر چه میکند


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


هر فردی خیلی راحت می‌تواند در هر نقطه‌ای که باشد، با دسترسی به اینترنت، با افراد مختلفی که نیاز به همکاری با نیرویی را دارند، ارتباط داشته باشد و پروژه‌های مختلفی را بر اساس نیاز آن‌ها و مهارت خود انجام دهد که به آن فریلنسرینگ می‌گویند.         


اگر شما در حوزه  فریلنسری تخصصی دارید، ایده فریلنسر، ایده‌ای جالب و سودآور میتواند باشد. فریلنسر به شخصی می‌گویند که بدون وابستگی به سازمان و یا کسب و کار دیگری، حرفه و تخصص خود را به صورت جداگانه برای مجموعه‌های مختلف انجام میدهد. 


خلاصه کتاب در کافی شاپحتما این به این مطلب هم سربزنید: خلاصه کتاب در کافی شاپ
فکر کن بری تو کافی شاپ و ببینی همه کتاب هاش قسمت های مهمش رو خط کشیده باشن طوری که توی ۲۰ دقیقه بتونی یک کتاب رو کامل بخونی و لذت ببری


فریلنسرها مدیر خودشان هستند، آزادانه برای خود کار می‌کنند. همچنین می‌توانند در یک لحظه چندین کارفرما داشته باشند. فریلنسر می‌تواند یک شغل تمام وقت و یا پاره وقت برای خود داشته باشد و در هر مکان و هر زمانی کار خود را انجام دهد. 

فریلنسر برای اینکه کسی بتواند در این حرفه کار کند، بعد از اینکه مهارت و شغل خود را انتخاب کرد، باید از طریق صفحات مجازی کارش را معرفی کرده و نمونه کارهایشان را در آنجا ثبت کنند تا کارفرمایان بتوانند آن‌ها را ببینند. آن‌ها می‌توانند در انواع شبکه‌های اجتماعی کارشان را معرفی کنند و یک کارت ویزیت با طراحی مناسب نیز می‌تواند در دریافت پروژه‌های متعدد تاثیر زیادی داشته باشد. 

فریلنسر کیست

کارآفرینی چیست و کارآفرین چه میکند؟


برای اینکه کسی بتواند یک فریلنسر خوب باشد، باید بازاریابی را هم یاد داشته باشد تا بتواند پروژه‌های مختلفی را کسب کند. البته در ابتدا لازم است یک رزومه کامل ازمهارت‌هایش آماده کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط