• حداقل سرمایه : 10 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
تولید ماسک صورت ایده خوبی برای درآمد زاییه . از این ایده هم آرایشگاه ها میتونن هم کسانی که توی خونه میخوان کار کنن .

تولید ماسک صورت ایده خوبی برای درآمد زاییه . از این ایده هم آرایشگاه ها میتونن هم کسانی که توی خونه میخوان کار کنن . 

ماسک خانگی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


ماسک صورت برای آبرسانی پوست و نرم و مرطوب کردن پوست در مدت زمان کوتاه طراحی شده است. بهترین ماسک صورت کمک می‌کند تا پوست، شفاف، شاداب و تازه شود. ماسک می‌تواند به یکی از مراحل مراقبت از پوست همیشگی شما تبدیل شود. لازم نیست هر روز از ماسک صورت استفاده کنید، می‌توانید گذاشتن ماسک روی صورت را برای زمان‌های خاص، مثل زمانی که می‌خواهید خیلی ویژه به پوست‌ تان رسیدگی کنید، اختصاص دهید.


ماسک صورت برای پوست چرب

کسانی که پوست چربی دارند، عموما با چربی زیاد از حد و در نهایت آکنه و منافذ باز پوست خود درگیر هستند. معمولا در چنین افرادی چربی پوست به قدری زیاد است که آرایش تا حدود 2 ساعت بیشتر دوام نیاورده و همیشه صورتی براق دارند. از دلایل چربی پوست صورت می توان به فعالیت بیش از حد غدد سباسه در بدن اشاره کرد که تحت شرایطی همچون انتخاب‌های غذایی، ژنتیک، داروها، تغییرات هورمونی، استرس، چرخه‌ی قاعدگی و زیاده‌روی در استفاده از محصولات مراقبت از پوست، سبوم زیادی را تولید می کنند.


کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کارحتما این به این مطلب هم سربزنید: کارشناس تغذیه ایده نو برای کسب و کار
غذا خوردن، از جمله مهم ترین نیازهای هر فرد محسوب می شود و تغذیه مناسب رابطه مستقیمی با سلامت روحی و جسمی و طول عمر دارد. یک مشاور تغذیه، اطلاعات کافی درباره ارزش مواد غذایی و علم تغذیه را دارد و همچنین یک متخصص تغذیه، نحوه تغذیه هر فرد را با توجه به نیازهای بدن او می تواند تعیین نماید.یکی از ایده های کسب و کار، کارشناس تغذیه می باشد که ایده ای نو و خلاقانه بوده و طرفداران زیادی دارد؛ زیرا مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است.


ماسک صورت خانگی برای جوش

قبل از استفاده از هر نوع ماسکی، برای جلوگیری از حساسیت به ماسک صورت، باید ابتدا مقداری از آن را بر روی بازوی خود تست کنید و بعد از گذشت 20 دقیقه اگر پوست شما به آن ماده آلرژی نشان نداد بر روی پوست صورتتان استفاده کنید.


فراموش نکنید هر موادی را با یکدیگر بدون تحقیق مخلوط نکنید، چراکه برخی از مواد با یکدیگر واکنش نشان داده و اثری به مراتب بد برای پوست به همراه خواهند داشت. اگر ماسک صورت خانگی مناسبی تهیه کرده باشید کمک می کند تا پوست شما تغذیه شده، لایه های مرده پوست حذف شده و در نهایت پوستی شاداب، روشن و درخشان داشته باشید.


صورت جوش دار


ماسک دارچین برای صورت جوش دار

دارچین دارای خواص ضد میکروبی بوده و عسل نیز مانند یک آنتی بیوتیک عمل خواهد کرد، ترکیب این دو ماده برای کسانیکه پوستی آکنه ای دارند بسیار موثر خواهد بود. برای این کار باید ۲ قاشق چای‌خوری عسل و ۱ قاشق چای‌خوری دارچین را مخلوط کرده و بر روی پوست تمیز و شسته شده با آب گرم قرار دهید. این ماسک باید حدود 10 تا 20 دقیقه بر روی پوست صورت شما قرار بگیرد.


استفاده از یخ برای درمان آکنه

یکی از بهترین راه های درمان آکنه استفاده از یخ است، برای این منظور باید یک تکه از یخ را بر روی جوش قرار دهید. اینکار باعث بسته شدن منافذ پوست شده و کمک می کند تا التهاب جوش شما از بین برود. این کار را به هر تعداد دفعاتی که بخواهید، می توانید انجام دهید. جالب است بدانید که استفاده از یخ کمک می کند تا در حدود یکی دو روز جوش های شما از بین بروند.


ماسک پوست چرب


ماسک سفیده تخم مرغ

با سفیده تخم مرغ و آب لیمو ترش می توان یک ماسک سفید کننده صورت فوری و از بین برنده جوش صورت درست کرد. برای این منظور باید از آب لیمو ترش تازه استفاده کنید. یک لیمو ترش کوچک را نصف کنید و آب آن را بگیرید، سپس یک سفیده کامل تخم مرغ را به خوبی با چنگال بزنید تا کف کنید.


ماسک صورت جو دوسر

 این ماسک آبرسان و ضد جوش و چربی پوست است که با استفاده از جو دوسر و خیار همراه است. برای این کار مقداری از جو دو سر را با یک خیار به خوبی مخلوط کنید تا یک خمیر حاصل شود. حالا این مواد را به صورت زده و نیم ساعت تحمل کنید و سپس بشویید. 


اگر شما پوست معمولی دارید که نه زیادخشک است و نه زیاد چرب، می‌توانید هفته‌ای یک بار از ماسک صورت استفاده کنید. کسانی که پوست خشک دارند می‌توانند بیشتر از ماسک استفاده کنند.


برای کسانی که پوست چرب دارند مهم است که پوست خود را همیشه تمیز و مرطوب نگه ‌دارند تا از ترشح چربی بیش از حد روی پوست جلوگیری کنند.


ماسک صورت


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط