• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اکثر معامله گران در بازار بورس و ارز های دیجیتال هم پا نیاز دارن . اگر یک کافی شاپ مختص این افراد باشه و گاها دعوت کنه از افراد صاحب نظر در این زمینه مشتریان قابل توجهی رو جلب میکنه

اکثر معامله گران در بازار بورس و ارز های دیجیتال هم پا نیاز دارن . اگر یک کافی شاپ مختص این افراد باشه و گاها دعوت کنه از افراد صاحب نظر در این زمینه مشتریان قابل توجهی رو جلب میکنه . 

همه این دوستان تریدر میدونن که اگر تنها نباشن و هم پا داشته باشن خیلی معامله های بهتری رو میتونن انجام بدن . 

توی این کافی شاپ ساعت های مشخصی برای آموزش ، سیگنال دادن و... میتونه وجود داشته باشه

باینری آپشن



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


معامله گر در این میبایست قیمت آتی جفت ارز یا سهام را پیشبینی کند و در ازای پیش بینی صحیح، معامله را برنده می شود. باینری آپشن در ابتدا شاید کمی شبیه به بازار فارکس به نظر برسد، ولی در واقع تفاوت های زیادی بین روش معاملات در آنها وجود دارد.


انواع کسب‌ و کارهای اینترنتی


در باینری آپشن ها، میزان ریسک کاملا مشخص است. در این بازار، سود و زیان یک معامله به میزان تغییرات قیمت بستگی ندارد. تنها مسئله ای که وجود دارد، این است که آیا قیمت در هنگام انقضای آپشن، قیمت در بالای آن چیزی است که پیش بینی کرده اید یا پایین تر از آن، و بر مبنای آن یا معامله گر سود یا ضرر کرده است.


راه اندازی مرکز داده ایده خلاقانه کسب و کارحتما این به این مطلب هم سربزنید: راه اندازی مرکز داده ایده خلاقانه کسب و کار
اگر شما به دنبال کسب و کاری پولساز و سودآور هستید، ایده راه اندازی مرکز داده میتواند مناسب شما باشد. کسانی که شناخت، آگاهی و تجربه مناسب در طراحی مراکز داده دارند، میتوانند مشاور بسیار خوبی در این امر باشند.


معامله در باینری آپشن، به شدت بر مبنای پیش بینی می‌باشد و خطر زیان بسیار زیادی در آن وجود دارد. چنین معامله ای برای تمام سرمایه گذاران مناسب نیست. بنابراین قبل از انجام معامله باید اطمینان حاصل کنید که خطرات آن را به خوبی می‌شناسید. در این بازار، ریسکی که متحمل می شوید تنها محدود به مبلغ معامله است، پس بیشتر از آن چه سرمایه گذاری کردید از دست نخواهید داد.


باینری


بازار باینری آپشن، معامله گران را قادر به معامله ابزارهای مالی گسترده در بازارهای ارز و کالا، و علاوه بر آن، شاخص ها و اوراق قرضه می نماید. این انعطاف پذیری بی نظیر است، و به معامله گرانی که دانش لازم برای معامله در این بازارها را دارند، بازاری بدون وقفه برای معامله تمامی این ابزارهای مالی، ارائه می دهد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط