• حداقل سرمایه : 30 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ایده قشنگیه که توی کافی شاپ کوه های معرف یا مناطق تاریخی خورده بشه همش هم به دیزاین بستگی داره . مثلا بری کافی شاپ بگی زحمتتون دوتا عالی قاپو بدین بهم

کافه خلاق مثل همین کافه shorakuen در توکیوی ژاپن! این کافه کیک کوههای معروف ژاپن رو به مشتری هاش میفروشه.مثلا کوه فوجی که بلندترین کوه ژاپنه و در فرهنگشون بسیار الهام بخشه همراه با چایی سرو میشه.برای بیرون از کافه هم ارسال میکنن.جالبه که محتوای داخل کیک هم از خوراکی های بومی ژاپنه.مثل شکوفه های گیلاس و شیرینی آزوکی و توت فرنگی و ... . اینها شبیه لایه های زمین شناسی داخل کوه در کیک قرار داده میشن. هر فصل هم با توجه به اینکه کوه فوجی چه حال و هوایی داره(سبزه یا برفی یا...) طعم و رنگ روی کیک فرق داره.


کوههای دیگه ژاپن هم با همین روش تهیه و در این کافه بفروش میرسن.نسبت ارتفاع هم در این کیک ها رعایت شده.حالا تصور کنید در ایران هم همچین جایی داشته باشیم.مثلا یه روز بریم دماوند بخوریم یه روز دنا بخوریم یه روز الوند...  



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


در کافی شاپ خلاق مانند Shorakuen در توکیو، ژاپن، تجربه‌ای جدید و جذاب خواهید داشت. آنها کیک‌های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این کیک‌ها با طعم‌ها و طرح‌های متنوعی تزئین شده‌اند و هر کیک درخشان و خوش‌رنگی است. با یک قهوه یا نوشیدنی گرم همراه کیک خودتان را تمام کنید و لحظات شاد و آرام خود را در این کافی شاپ لذت ببرید.

کافی شاپ Shorakuen مشهور به کیک‌های خاص و منحصر به فرد است. با انتخاب کیک مورد علاقه‌تان می‌توانید لحظات شیرینی را تجربه کنید. کیک‌های طعم‌دار و لذیذی که در اینجا عرضه می‌شوند، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دقت تهیه می‌شوند تا تجربه متفاوتی را به شما ارائه دهند.

همچنین، کافی شاپ Shorakuen فضایی آرام و دوستانه دارد که شما را به یک جای خاص دعوت می‌کند. می‌توانید در این محیط دلنشین با دوستان خود قرار بگیرید و لذت ببرید. تنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در منوی این کافی شاپ موجود است، بنابراین می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

همچنین، Shorakuen ارائه دهنده خدمات پذیرایی برای میزبانی مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی نیز است. اگر قصد برگزاری یک مهمانی یا جشن ویژه‌ای را دارید، می‌توانید به این کافی شاپ مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای و کیک‌های خیره‌کننده‌شان بهره‌برید.

‌های خاص و جذاب Shorakuen، لحظات خوش را در کافی شاپی با اتمسفر دوستانه و دلنشین تجربه کنید و لذت ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط