• حداقل سرمایه : 1000 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
تاسیس یک کافه رستوران در بستر رودخانه با ماهی های مختلف و پرندگان ایده جذابیه

خیلی جذابه که وقتی غذا میخوری زیر پاهات واطرافت یک آکواریوم باشه . نه بصورت شیشه ای بلکه به صورت طبیعی

ی منطقه محدود و حفاظت شده که روی بستر یک رود قرار داره . اونجا ماهی های مختلف به صورت طبیعی دارن توی رو حرکت میکنن . از خرچنگ بگیر تا پرنده هایی که به صورت عادی در دسترس مردم نیست


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


رستوران و کافی شاپ نوعی واحد صنفی است که در آنجا خوراک و نوشیدنی صرف می شود.

اگر از ایده های متفاوت رستوران و کافه خوشتان میاید توصیه میکنیم مقاله رستوران سیاه را مطالعه کنید.

نکات قابل توجه درباره یک رستوران و کافی شاپ خوب کیفیت خوراکی و نوشیدنی ارائه شده ،فضا و چیدمان مناسب ، پاکیزگی و خدمات مناسب و قیمت مناسب می باشد.

همانطور که گفته شد فضای مناسب یکی از ملزومات رستوران و کافی شاپ خوب است و داشتن یک فضای منحصر به فرد باعث جذب بسیاری مراجعه کننده

 می شود.

مردم در مرحله اول فقط ظاهر رستوران یا کافی شاپ شما را میبینند پس این خیلی مهم است که با داشتن فضای متفاوت مراجعه کننده جذب کنید.

البته اگر رستوران یا کافی شاپ شما ظاهر مناسبی داشته باشد اما از دیگر لازمه ها برخوردار نباشد شما تمام ان مراجعه کنندگان را از دست میدهید.

پس خیلی مهم است که اول به ظاهر رستوران یا کافی شاپتان اهمیت بدهید تا مراجعه کننده جذب کنید و بعد با دیگر امکانات مناسب انها را مشتری همیشگی خود کنید. 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که میخواهید رستوران و کافه جذاب خودتان را داشته باشید و به دنبال ساخت یک مکان تفریحی رویایی هستید احتمالا این بهترین ایده برای شماست ، رستوران در نزدیکی اب.

اگر به دنبال یک ایده خفن برای کافه هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله کافه نئونی : بازی نور و رنگ را بخوانید.

این نوع رستوران و کافه سبک های مختلفی دارد اعم از:

رستوران و کافه داخل آب




رستوران و کافه زیر آب



رستوران و کافه در فاصله کمی بالای آب



رستوران و کافه کنار آب




نکته قابل توجه درباره این سبک رستوران یا کافه ها این است که در جای آب، چشم اندازی فوق العاده برای مراجعه کنندگان فراهم میکند. 

این مدل رستوران و کافه در هر چهار فصل سال میتواند با انتخاب کادر اداری مناسب پذیرای متقاضیان باشد اما در سه ماه تابستان مطمئنا مراجعه کنندگان بیشتری را تجربه خواهید کرد. 

پس اگر به دنبال این هستید که جزو متفاوت ترین و عالی ترین رستوران ها و کافه ها یا حتی کافه رستوران ها باشید ایده ساخت آن جای آب میتواند ایده ای فوق العاده زیبا برای شما باشد.

اگر از ایده های متفاوت صنف کافه رستورانی لذت میبرید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله ازمایشگاه غذا:ارزشش رو داره!رو مطالعه کنید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط