حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید اشکال کوچک و ساده ای را نقاشی کنید ولی هیچ ایده ای نداشته باشید که باید از کجا شروع کرد؟! ایده دفترهای طراحی موضوعی میخواهد به فراگیری آسان نقاشی کمک کند. هدف این دفتر، ایجاد حس خوب و یادگیری چند الگوی سادۀ نقاشی برای همه است.

هرکدام از ما زمان هایی پیدا میکنیم که دلمان میخواهد اشکالی را روی کاغذ نقاشی کنیم؛ خیلی ها معتقدند که هرگز استعداد نقاشی نداشته اند، اما واقعیت این است که نقاشی بیش از آن که وابسته به استعداد باشد، وابسته به تمرین های زیاد و پیوسته ایست که هنر جویان یا علاقمندان به هنر دنبال میکنند. تمرین های متفاوتی برای تقویت نقاشی وجود دارد و یکی از آنها، نقاشی از روی الگوهاست.   

درست مثل زمانی که سعی میکردیم نوشتن یاد بگیریم و حروف الفبا را با تکرار سرمشق های معلم می آموختیم، نقاشی هم الفبایی دارد که میتوان با تمرین آن، به چند الگوی ساده نقاشی کردن رسید.


کلوپ سلامتیحتما این به این مطلب هم سربزنید: کلوپ سلامتی
کلوپ سلامتی میتواند محل گرد آمدن آدم هایی باشد که به هر دلیلی احساس میکنند باید بیشتر برای سلامت جسم و روان خود وقت بگذارند. کلوپ سلامتی محیطی صمیمی در کنار افراد متخصص هست که در مورد تغذیه، ورزش و تفریحات مورد علاقه صحبت کرده و ساعاتی را به ورزش های دسته جمعی می پردازند.

حال فرض کنید دفتر های طراحی الگویی وجود داشته باشند که با موضوعات مشخص در هرکدام به شما الگوی نقاشی بدهند؛ مثلا دفتر طراحی گیاهان، میتواند مجموعه ای از اجزا و عناصر نقاشی شده گیاهان باشد که بصورت جز به جز، الگوی طراحی مشتریان قرار گیرد و هنرجویان بتوانند مرحله به مرحله، طراحی گیاهان را بیاموزند و تا انتهای دفتر موفق به یادگیری طراحی چند مدل گل و گیاه زیبا و کاربردی شوند.

ایده دفترهای طراحی موضوعی شیوه آموزشی هم بسیار ساده و هم بسیار کاربردیست و علاقمندان به نقاشی را از طی کردن دوره های طولانی آموزش نقاشی، بی نیاز میکند؛ همچنین میتواند دوره ای کوتاه و تجربی باشد تا علاقمندان به هنر را با شیوه های اولیه و سادۀ نقاشی، آشنا کند.


نظر شما درباره ایده دفترهای طراحی موضوعی چیست؟

 به نظر شما چه موضوعاتی میتوانند برای شروع کار این دفترهای طراحی الگویی مناسب باشند؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط