• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
فکر کنین چه جالب میشد پلیس راهنمائی رانندگی یه ماشین مخصوص اینایی که بد رانندگی یا دوبل و سوبل پارک می کنن داشت. وقتی می دید یه نفر بد رانندگی میکنه میزد بهش یا حتی ماشینیو که بد پارک شده باشه رو آینشو میزد و دیگه نیازی نبود ببردش پارکینگ و...

فکر کن یه لحظه سبقت از راست میگیری و فکر میکنی به به چه بچه زرنگی ام من و دوربینا نگرفتن منو و داری کلی ذوق میکنی اما همون لحظه یه ماشین از پشت میخوره بهت و انگار نه انگار و بعد جریمه کردنت به راهش ادامه میده و یا حتی بدتر از اون دوبل پارک کرده باشی و وقتی بیای سمت ماشینت ببینی اوه اوه ماشینت داغون شده و یه برگ جریمه هم روشه که عزیزمن درست و قانونمند پارک کن بله عزیزمن واقعا بهش فکر کن خیلی جالب میشداااا یه همچین ماشین پلیسی میداشتیم:)))

Responsive image

** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


اوه! چه سناریوی جالبی بود! یک پلیس راهنمایی رانندگی با ویژگی‌های خاص برای بدرفتاران رانندگی و دوبل پارک کنندگان. این ماشین پلیسی می‌توانست با استفاده از تکنولوژی مناسب و تجهیزات خاص، رانندگانی که خطا می‌کنند یا بدرفتاری می‌کنند را تذکر داده و از آن‌ها درخواست رفتار مطلوب و رعایت قوانین را داشته باشد.

علاوه بر آن، برخورد با ماشین‌هایی که بد پارک شده‌اند، نیز ایده‌ی جالبی است. این ماشین پلیسی می‌توانست با استفاده از سیستم‌های هوشمند، به خودکار دریافت تخلف پارک و اقدامات مناسب را برای اصلاح رفتار صاحب ماشین برداشته و بدون نیاز به حضور فیزیکی پلیس، به نحوه‌ی صحیح پارک کردن آموزش دهد.

این ایده‌ها نشان می‌دهند که با استفاده از تکنولوژی و نوآوری‌های خاص، می‌توان رفتار رانندگان را بهبود بخشید و از آن‌ها درخواست رعایت قوانین را داشته باشیم. با توجه به اهمیت امنیت و راحتی در جاده‌ها، این ایده‌ها می‌توانند موثر و جذاب باشند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط