• حداقل سرمایه : 1 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
اینکه روی لیوان قهوه مشتری اسمش رو بنویسین خیلی جذابه ! حتی اگر مدل نوشتن به صورت نامرئی باشه که بعد از گرم شدن و وجود قهوه توی لیوان اسمش ظاهر بشه و قهوش تموم میشه اسمش بره حس خوبی به طرف میده

به نظرتون چه چیزی میتونه در کنار کیفیت یک کافی شاپ و محبوب و معروف کنه؟؟

اولین چیز جالبی که ممکنه خیلی براتون دلچسب و شیرین باشه اینه که وقتی به صورت حضوری پای صندوق میرید و نوشیدنی خودتونو سفارش میدین اسمتونو بپرسن و با ماژیک روی لیوانتون یادداشت کنن و وقتی سفارشتون آماده شد با صدای بلند اسمتونو بخونن تا سفارشتون و تحویل بگیرید.یا نوشته روی لیوان به صورتی باشه که تا وقتی لیوان گرمه نشون داده بشه و با خالی شدن لیوان و سرد شدنش کم کم اسمتون محو بشه.

حتی لیوان هایی اومده که رنگ روی لیوان نشون دهنده اینه که مایع توی لیوان داغه یا سرد ! دیگه لازم نیست انگشت بزنیم تو لیوان تا بفهمیم داغه یا نه 




با پرسیدن اسمتون اونم اسم کوچیک و نوشتن روی لیوان شما یه رابطه ی صمیمانه و نزدیکی بین شما با کافیشاپ ایجاد میشه ، بزرگترین هدف یک برند در زمینه ی تبلیغات ایجاد یک رابطه ی احساسی با شماست چون وقتی یک برند و دوست داشته باشین ناخودآگاه تبدیل میشین به یک مشتری وفادار.

 تیم ایده پرداز هومیاسه در تلاش است.که با ارائه دادن ایده های مورد نظر شما سهمی در رشد و پرورش کسب و کار شما داشته باشد.هر آنچه که میخواهید در اینجا هست.


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


ایده‌هایی که برای افزایش جذابیت و محبوبیت یک کافی‌شاپ می‌توانند مؤثر باشند:


1. خدمات شخصی‌سازی: ایده‌ی نوشتن نام مشتریان روی لیوان یا یادداشت کردن با ماژیک روی لیوان می‌تواند تجربه‌ی منحصربفردی برای مشتریان ایجاد کند و به آن‌ها احساس ویژه‌ای بدهد.


2. طرح‌های نوآورانه بر روی لیوان: از طرح‌ها و نوشته‌هایی استفاده کنید که تا زمانی که لیوان گرم است قابل رؤیت باشند و با خنک شدن لیوان کم‌کم محو شوند. این ایده می‌تواند به تجربه مشتریان اضافه کند و آن‌ها را تحریک کند.


3. ابزارهای نمایشی درباره دما: ابزارهایی را در نزدیکی لیوان‌ها قرار دهید که نشان دهند آیا محتوای لیوان داغ است یا سرد. این امکان به مشتریان می‌دهد تا به راحتی بفهمند دمای مایع درون لیوان قبل از لمس آن.


4. محتوای خلاقانه در فضای کافی‌شاپ: تنظیم فضای کافی‌شاپ به گونه‌ای که شخصیت و منحصربفردی داشته باشد، جذابیت و جذب مشتریان را افزایش می‌دهد. از تزئینات خلاقانه، نورپردازی جذاب، وسایل دکوراسیون منحصربفرد و موزیک مناسب استفاده کنید.


5. برگزاری رویدادهای متنوع: برگزاری مراسم افتتاحیه، کارگاه‌ها، نشست‌های اجتماعی، کنسرت‌های زنده، شب‌های شعر و ... می‌تواند کافی‌شاپ را به یک مرکز فرهنگی و هن


ری تبدیل کند و جذب مشتریانی که به دنبال تجربه‌های متنوع هستند، بکند.


6. فراهم کردن محصولات با کیفیت: محصولات با کیفیت و متنوع را ارائه دهید. این شامل قهوه‌های مختلف، نوشیدنی‌های سالم، شیرینی‌ها و غذاهای با کیفیت است. ارائه محصولات خوشمزه و منحصربفرد می‌تواند مشتریان را جذب کند و از آنها تبدیل به مشتریان دائمی کند.


به طور کلی، در کنار کیفیت محصولات، تجربه منحصربفردی را برای مشتریان خلق کنید و با ایده‌ها و خلاقیت خود به کافی‌شاپ خود رونق و محبوبیت بیشتری ببخشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط