• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
خیلی از کسایی که باغ دارن دوس دارن که سگ داشته باشن ولی نمیتونن هرروز برن باغ بهش غذا بدن. اگر کسی باشه تو همون منطقه که ۳۰ تا باغ رو به عهده بگیره قطعا کارش میگیره

کار خاصی هم نداره ، فقط هرروز بره به سگه آب و غذا بده. حتی لازم نیست وارد باغ بشه یک سوراخ مخصوص غذا دادن روی در یا دیوار درست میکنیم که از بیرون باغ بتونه غذا بده. با اینکار همه باغ دارا باخیال راحت میتونن سگ داشته باشن بدون اینکه استرس غذا دادن بهش رو داشته باشن


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


چند نمونه از کسب و کارهایی که توسط اینترنت امکان پذیر است:  


ایجاد اشتغال از راه دور، بانکداری الکترونیکی، خرید و فروش الکترونیکی، تسهیل خدمات اداری و گمرکی، تجارت در گردش، بین المللی شدن بازار تولید، تامین نیروی انسانی شرکت های بزرگ، بررسی عمیق وضعیت اقتصادی در دنیای امروز، تسریع در مبادلات اقتصادی، دسترسی انسان به بازارهای جدید، کاهش هزینه های خرید، حذف کاغذ بازی، سهولت در معرفی کالا ها، ارتقای قدرت مشتری در برابر فروشنده و ... .


بسته بندی محصولات در خانه: اکثر مردم به دلایل مختلف و نبود کار نیاز به کسب درآمد دارند و این مشکلی بزرگ برای خود آن ها و خانواده هایشان است. فرض کنید هر شخص برای راه اندازی کسب و کارخانگی میتواند با گرفتن حبوبات، قند، سبزیجات و دیگر کالاها از کارخانجات یا بطور شخصی و بسته بندی آن ها در خانه، به کسب درآمد بپردازد.


تولید محصول در خانه: افراد میتوانند با درست کردن ترشیجات و لواشک در خانه به کسب درآمد بپردازند.


تولید محتوا در خانه: یکی از ایده های عالی کار در منزل، تولید محتوا است. فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فرد نوشته شود و در صفحات اجتماعی و اینترنت به اشتراک گذاشته شود.


مشاوره در عطاریحتما این به این مطلب هم سربزنید: مشاوره در عطاری
واقعا نمیدونیم از عطاری چی به دردمون میخوره ، مخصوصا تو نسل جدید. چرا کسی نیست توی عطاری که من برم اونجا و بهم بگه این ادویه ها و این محصولات برای تو خیلی خوبه


تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که مورد نیاز فرد است یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی با سرعت بالا، و همچنین یک برنامه‌ گرافیکی یا نرم افزار های مورد نیاز دیگر که ممکن است هزینه‌ی راه‌ اندازی داشته ‌باشد.


مشاوره آنلاین: یکی دیگر از کارهای خانگی که افراد میتوانند انجام دهند، مشاوره آنلاین و اینترنتی است که این کار نیازمند داشتن تجربه و یا مدرک تحصیلی در این رشته میباشد.


مدیریت شبکه های اجتماعی: افراد میتوانند با کار کردن برای شرکت های مختلف ولی در منزل، به مدیریت شبکه های اجتماعی آنها از جمله سایت، تلگرام، اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی و اینترنتی موجود بپردازند.


کسب و کار های خانگی بسیار پر سود بوده است و سرمایه زیادی نیز لازم ندارند. کارهای زیادی وجود دارد که افراد میتوانند در خانه خود انجام داده، از اینترنت برای فروش کارهای خود استفاده کنند و به کسب درآمد بپردازند. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط