• حداقل سرمایه : 300 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
شما میتوانید با راه اندازی آژانس مسافرتی آموزشی به افرادی که دوست دارند در زمینه تورلیدری و گردشگری کار کنند، آموزشهای کامل و لازم را داده و از این طریق کسب درآمد کنید. ایده آژانس مسافرتی آموزشی میتواند بسیار سودآور، خلاقانه و جذاب باشد.

شما میتوانید با راه اندازی آژانس مسافرتی آموزشی به افرادی که دوست دارند در زمینه تورلیدری و گردشگری کار کنند، آموزشهای کامل و لازم را داده و از این طریق کسب درآمد کنید. ایده آژانس مسافرتی آموزشی میتواند بسیار سودآور، خلاقانه و جذاب باشد.

این آموزش میتونه طریقه برگذاری  تا حتی کمک های اولیه رو شامل بشه

راه اندازی شرکت مسافرتی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


تور لیدر شخصی است که مسئولیت سفر گروه مسافران در تور را به عهده دارد. به عبارتی دیگر، تور لیدر از ابتدا تا انتهای سفر همراه مسافران، موظف است طبق برنامه‌ای که آژانس تعیین کرده است، سفر را اجرا کند و در سفر مسئولیت دادن اطلاعات کافی به مسافران را دارد؛ یک راهنمای سفر، باید از اطلاعات کافی در زمینه برگزاری سفر، مقاصد و همچنین مسیرها برخوردار باشد.          


به صورت کلی، همه افراد می‌توانند راهنما یا تور لیدر باشند اما برای اینکه بتوانند در این زمینه موفق شوند، لازم است ویژگی ‌ها و علایقی متناسب با آن داشته باشند. باید هماهنگی های لازم را با وسیله نقلیه، هتل، رستوران و ... انجام دهند و همه کارهای سفر مثل زمانبندی، انتخاب مسیر و ... را مدیریت و برنامه ریزی کنند. 

اغلب افراد دوست دارند خود کاری راه اندازی کنند تا اینکه برای کسی کار کنند. این افراد میتوانند به دنبال ایده خلاقانه راه اندازی شرکتی باشند که مسافران با تجربه را گرد هم آورده و از آنها به عنوان تور لیدر استفاده کند. 


افزایش اشتها در رستورانحتما این به این مطلب هم سربزنید: افزایش اشتها در رستوران
تصور کن بریم تو کافی شاپ و یک فیلم توی منو ببینی از موهیتو که برفک بسته کنار لیوانش و کلی دورچین خوشمزه و نعناع ، قطعا سفارشش میدی


تور لیدرها مرتب به سفر می روند. بازدید از جاذبه های فرهنگی و طبیعی شهرهای مختلف، افراد را با زیبایی ها و آثار دنیا آشنا می کند و در این راه تجربه های تازه ای پیدا می کنند. 

راهنماهای سفر، نه تنها برای سفرهای مختلف از آژانس های مسافرتی حقوق می گیرند، بلکه کلیه هزینه های مسافرت مثل هزینه رفت و آمد، هتل و غذای آنها هم از طرف آژانس پرداخت می شود. 

چگونه تورلیدر باشیم؟

شما میتوانید با راه اندازی آژانس مسافرتی آموزشی به افرادی که دوست دارند در این زمینه کار کنند، آموزشهای کامل و لازم را داده و از این طریق کسب درآمد کنید. این ایده میتواند بسیار سودآور، خلاقانه و جذاب باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط