• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
واقعا خیلی جاها لازمه کسی باشه که کارهای شخصیمونو انجام بده. این کارها از یک کار اداری هست تا خرید یک وسیله یا تعمیر یک سیستم. هرخیابون یا کوچه بنظرم یک نفر یا یک گروه لازم داره که مردم اون منطقه به اون فرد بسپرن کارها رو انجام بده

واقعا خیلی جاها لازمه کسی باشه که کارهای شخصیمونو انجام بده. این کارها از یک کار اداری هست تا خرید یک وسیله یا تعمیر یک سیستم. هرخیابون یا کوچه بنظرم یک نفر یا یک گروه لازم داره که مردم اون منطقه به اون فرد بسپرن کارها رو انجام بده. مثلا اگر لوله های خونه مشکل پیدا میکنن به شرکت منطقه خودتون زنگ میزنین که بیان سرویس کنن یا اگر کار اداریعقب مونده ای دارین تماس میگیرین که یک نفر رو لازم دارین برای انجام فلان کار اداری. 

این کار کلی در وقتتون صرفه جویی میکنه 

دستیار


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


پشت هر مدیر موفق یک دستیار شخصی کارآمد قرار دارد. بیشتر مدیران برتر دنیا یک دستیار شخصی دارند که معمولا کارهای اجرایی آنها را انجام می‌دهد. یک مدیر با داشتن دستیار شخصی، می‌تواند از وقت خود بهترین استفاده را داشته باشد.

دستیاران شخصی درباره سازمانی که در آن کار می‌کنند اطلاعات زیادی دارند و از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت سازمان آگاه هستند. همچنین آنها افراد کلیدی داخل و خارج سازمان را به خوبی می‌شناسند.

مربی کارمندانحتما این به این مطلب هم سربزنید: مربی کارمندان
برای هممون پیش اومده بریم جایی برای استخدام و بعد مارو نخوان . خوب حتما یک دلیلی داشته ! همونجور که کارها متفاوت میشن ماهم باید خودمون رو آپدیت کنیم و چیزهای مهمترین یاد بگیریم . صرفا نمیشه به رزومه ای که داریم اکتفا کنیم . مربی کارمند کسیه که میاد و به مدت یک ماه به شما آموزش میده که آدم بهتری باشین

اگر به برنامه ریزی و نظم دادن علاقه غیر معمولی دارید یا از آن لذت میبرید، آن را تبدیل به کسب و کارتان کنید شما میتوانید با جمع آوری اطلاعات و مزایای برنامه ریزی و یادگیری تکنیک های برنامه ریزی، این قدرت ذهنی خود را به افراد پرمشغله پیشنهاد دهید و در افزایش بازدهی کاری و آرامش خیالشان به آن ها کمک کنید. 

این کسب و کار هنوز به صورت حرفه ای در ایران شناخته نشده است اما پتانسیل بالایی دارد و مخاطبان زیادی را در تمامی تخصص ها به خود جذب میکند. اگر یک دستیار و مدیر برنامه حرفه ای شوید و جزییات امور را در دست بگیرید، مطمئن باشید نبود شما دردسرساز خواهد شد.

این شغل ممکن است در برخی موارد بسیار پر استرس باشد. دستیار شخصی بسیار به مدیر نزدیک است و هر مشکلی برای مدیر و کارهای او پیش بیاید، روی دستیار نیز اثر می‌گذارد. این کار همیشه بر رفع نیازهای مدیر تمرکز دارد. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط