• حداقل سرمایه : 50 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
یک گردونه شانس تو رستوران داشته باشیم که بسته به خرید مشتریان بهشون شانس گردونه بدیم و جایزه بگیرن. شاید فقط یک دوغ بهشون بیوفته ولی چون مفته خیلی خاطره میشه براشون

یک گردونه شانس تو رستوران داشته باشیم که بسته به خرید مشتریان بهشون شانس گردونه بدیم و جایزه بگیرن. شاید فقط یک دوغ بهشون بیوفته ولی چون مفته خیلی خاطره میشه براشون . هرچی مبلغ بالاتر تعداد شانسشون برای گرفتن جایزه بیشتر . کلی هم میخندن و شانسشون رو امتحان میکنن . 

یکی سس اضافه برنده میشه یکی نوشابه یکی سیب زمینی ولی حسابی لذت میبرن



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


آموزش خیاطی، یک مهارت ساده و راحت نیست و در صورت ورود به این عرصه باید زمان زیادی را برای آموزش خیاطی صرف کنید و در صورتی که در خیاطی تجربه و مهارت خوبی را کسب کنید، می توانید به آن به صورت یک شغل دائمی و پر درآمد نگاه کنید.

خیاطی را یکی از مهارت های کسب و کار پوشاک می دانند. پوشاک دارای زیر مجموعه هایی مانند دوخت مانتو، دوخت لباس مجلسی، دوخت کت و شلوار، دوخت لباس عروس و انواع دیگر لباس ها می باشد.

 طراح مد در منزلحتما این به این مطلب هم سربزنید: طراح مد در منزل
ایده طراح مد در منزل یکی از ایده های جالب و بسیار راحت می باشد. از طراحی انواع مدل های لباس گرفته تا قاب گوشی و... فقط سلیقه میخواد و وقت

ایده خلاقانه کسب و کار پوشاک، میتواند بسیار سودآور و پوساز باشد و تنها باید توانایی لازم در شاخه ای که میخواهید به آن مشغول شوید را داشته باشید. مانند خیاطی، بازاریابی و دیگر توانایی های لازم. هر فرد برای شروع یک کسب و کار خانگی، باید بداند در کدامیک از زیر مجموعه های پوشاک قرار است فعالیت خود را شروع کند.

ایده خلاقانه الگوسازی در منزل

رقابت در کسب و کارهای پوشاک بسیار بالا است و باید محصول‌تان متفاوت از دیگر محصولات موجود در بازار باشد. یادگیری نحوه‌ی بازاریابی، ازجمله ضروریات موفقیت در بازار پوشاک است. یکی از راه‌های جلب مشتری و فروش محصولات‌ خود، تبلیغات و بازاریابی دهان به دهان، شبکه های اجتماعی و اینترنت است که باید به آن‌ها توجه کنید. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط