چرا یک سیاستمدار به وب‎سایت نیاز دارد؟

  • 01 شهریور 1399
  • 5 دقیقه
متفرقه
در دنیای مدرن امروز، پیشرفت فناوری و گسترده شدن دنیای ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی به قدری زیاد است که کسی که قصد حضور در جایگاه مهمی چون یک سیاستمدار یا نمایندگی مجلس را دارد باید نسبت به ابزارها و فناوری‌های روز آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند بخشی از تبلیغات خود را به فضای مجازی معطوف نماید.

کاربرد طراحی سایت انتخاباتی



افزون بر آنچه اشاره شد مردم از طریق سایت انتخابات و یا سایت نماینده، می توانند درخواست ها و نیازهای حوزه انتخابی خود را با کاندیداها در میان بگذارند و نماینده و اعضای ستاد انتخاباتی ایشان نیز در اسرع وقت می توانند در هر نقطه ای از کشور و در هر زمانی، به درخواست های مردم به راحتی پاسخگو باشند. به همین جهت ما این امکان را برای نمایندگان بوجود آورده ایم که با سفارش  و طراحی سایت انتخاباتی، از امکانات ویژه این طرح نهایت استفاده را ببرند. 


کاندیداها در طرح طراحی سایت انتخابات، می توانند زندگی نامه، خلاصه سوابق، برنامه های مدنظر، طرح های ویژه حوزه انتخاباتی خود، فرم های ارتباطات مردمی، فرم های درخواست های مردمی، آرشیو صوتی و تصویری، اخبار و اطلاع رسانی و امکانات متنوع دیگر را در قالب سایتی رسپانسیو به نمایش بگذارند.


آیتم های طراحی سایت انتخاباتی


1) آدرس سایت


 بر اساس تجربه، سایتی مورد توجه مردم قرار می گیرد که نام آن از گزینه های زیر انتخاب شده باشد :

 الف) نام کاندید   ب)سال انتخاباتی  ج) نوع انتخابات 


2) معرفی نماینده


نمایندگان برای آنکه بتوانند نظر مردم را برای رای دادن به خود جلب کنند ابتدا باید خود را به ایشان معرف نمایند. حال برای معرفی کافیست تا موارد زیر را با رعایت اصل صداقت بیان کنند.


2-1) محل تولد

2-2) نام دانشگاه های تحصیلات تکمیلی (میتواند شامل ذکر بورسیه های تحصیلی نمایندگان باشد)

2-3) سوابق اجرایی که میتواند شامل موارد زیر باشد:

الف) عضویت در کمیسیون ها

ب) سوابق انتخاباتی 

ج) آرای دوره های پیشین

د) خدمات ارائه شده تا کنون به کشور

ه) ذکر مقالات و تالیفات: با توجه به اینکه بخشی از مردم را دانشجویان تشکیل داده اند؛ ما نمایندگان را از طریق مقالات و تالیفاتی که تا کنون داشته اند به دانشجویان معرفی میکنیم.

و) ذکر پست دولتی یا خصوصی


سایت انتخاباتی


3) اهداف و برنامه ها


بعد از معرفی نماینده به مردم، اهداف و برنامه هایی که برای مجلس آینده دارند را در چهارچوب زیر بیان می کنیم:

الف) طرح های مجلس آینده

ب) بررسی شرایط موجود و مسائل داخلی و خارجی

ج) نقد ها و راهکارهای نماینده


4) ارتباط با کاندیدا


ارتباط با کاندیدا بستری برای نمایندگان است تا نظرات و هدف های مردم را بشنوند و با پاسخ به نظراتشان تعامل خود را با مردم بیشتر کنند که ما از راه های زیر این بستر را فراهم می کنیم:

الف) ارتباط با نخبگان از طریق ایمیل دانشجویی : دریافت نظرات و رویکردهای دانشجویان برا ی حل مسائل کشور

ب) فرم ارتباط با ما: طبق انتخاب نماینده که چه فیلدهایی برای ارتباط مردم با خودش نیاز دارد.

ج) آدرس ستادهای انتخاباتی

د)شماره های تماس

ه) ایمیل

و) پیامک: با ارسال پیامک به مردم میتوان از ایشان به مشاهده رزومه نماینده در سایت دعوت به عمل آورد.

ز) لینک شبکه های اجتماعی نمایندگان

ح) لینک صفحات شبکه های اجتماعی طرفداران و کمپین های تبلیغاتی نمایندگان.

5) محتوای چند رسانه ای


چنانچه پیش از این ذکر شد بهترین شیوه ارتباط با مردم از طریق تصویر، ویدئو و محتوای چندرسانه ای ممکن میشود که شامل موارد زیر است:

الف) آرشیو مصاحبات: از آنجا که ارتباط سمعی و بصری تاثیر بیشتری نسبت به مکاتبه دارد؛ با قرار دادن آرشیو مصاحبات نمایندگان دسترسی مردم به نقطه نظرات آنها را آسان میکنیم. 

ب) آرشیو تصاویر خبری نمایندگان

ج) ویدئو سمینار ها و سخنرانی ها 

د) ویدئو و پوستر های کمپین های تبلیغاتی

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

تاریخچه شب یلدا و آداب و رسوم آن

شب یَلدا یکی ازقدیمی ترین جشن‌های ایرانی است. این شب به بلندترین شب سال معروف است. نام ديگر این شب «چِلّه» ميباشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی ‌است. خانواده‌های ایرانی در این شب انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. یلدا به تولد معنی شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی به زبان فارسی وارد شده است. آخرین شب پاییز که دراز ترین شب سال به حساب می آید با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند.

5 ۰ ۹۸۴

۱۰ عادت مشترک شادترین آدم‌های دنیا

شادی چیست و شادترین آدم‌های دنیا چه ویژگی‌هایی دارند که اغلبِ ما از آن محرومیم؟ شاد بودن یا نبودن یک انتخاب است و تعریف آن را باید در خودتان جست‌وجو کنید. شادی احساسی درونی است و برای هر کسی، معنای متفاوتی دارد، همانطور که برای جان لنون در کودکی، شادی تعریف خاص خودش را داشت: « وقتی پنج ساله بودم، مادرم همیشه می‌گفت شادی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، پرسیدند دوست داری در آینده چه کاره شوی. در جواب گفتم: خوشحال. گفتند معنی سؤال را نفهمیده‌ام. من هم به آنها گفتم: شما معنی زندگی را نفهمیده‌اید.»

10 ۰ ۹۱۷

تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

0 ۰ ۵۱

برندسازی چیست؟

برندینگ ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطب است؛ به عبارت دیگر، برندینگ فرآیندی است که از طریق ایجاد و شکل دادن به برند در ذهن مشتریان، به شرکت، محصولات یا خدمات آن معنا می‌دهد. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان در رقابت با رقبا تدوین می‌کنند.

5 ۰ ۱۳۹۰