کریسمس یکی از بزرگترین جشن‌ها در دنیاست. در کریسمس همه چراغانی کرده و به تزیین درختان می‌پردازند. اکثر مغازه ها با فروش اجناس و وسایل تزئینی مخصوص کریسمس از جمله درخت، چراغ و دیگر وسایل مورد نیاز و غذاهای مخصوص آن شب، به کسب درآمد می پردازند.

ایده های زیادی برای کسب و کار برای این روز وجود دارد که هم خلاقانه بوده و هم میتواند پولساز باشد.

اگر شما فروشگاهی دارید، میتوانید با آوردن وسایل تزئینی، لباسهای مخصوص، غذاهای مخصوص، عروسک های بابا نوئل و دیگر موارد، مشتریان زیادی را به فروشگاه خود جذب کنید.    

ایده های کریسمس

یکی از ایده های کسب و کار که شما حتی با نداشتن مغازه یا فروشگاه میتوانید در منزل هم آن را انجام دهید، درست کردن وسایل تزئینی یا دوختن لباس های زیبا میباشد که با سفارش گرفتن از فروشندگان مختلف و یا به صورت مستقل می توانید آن ها را بفروشید.


طراحی و ساخت عروسک حتما این به این مطلب هم سربزنید: طراحی و ساخت عروسک
امروزه افراد زیادی با درست کردن اسباب بازی و عروسک در منزل، به کسب درآمد میپردازند و این ایده بسیار سودآور و خلاقانه بوده و برای کسانی که به دنبال کار در منزل هستند، بسیار مناسب است.


چند نمونه از وسایل تزئینی که میتوانید آن ها را بسازید عبارتند از :

ساخت حلقه گل دکوراسیون کریسمس:

یکی از تزیینات کم هزینه جشن کریسمس، ساخت حلقه های گل است که به راحتی با کمک هر نوع برگ سبز رنگی می توان ساخت. معمولا از این حلقه های گل برای در ورودی خانه، تزیین درخت کریسمس و بر روی دیوارها استفاده می شود.

استفاده از تزیینات مینیاتوری:

یک درخت کریسمس بزرگ از ضرورت های تزیین کریسمس است، تنها با کمی فکر و خلاقیت می توانید زیباترین تزیینات دکوراسیون را برای کریسمس داشته باشید. حتی می توانید با استفاده از چند برگ و چند تنه درخت برش خورده و مقداری چسب، این درختان مینیاتوری زیبا را بسازید.

درخت کریسمس

ساخت جعبه و تزئین هدایای کریسمس:

می توانید جعبه های هدیه از کاغذهای ساده، چند متر نخ کنفی و کمی ساقه و برگ سبز کادوپیچ درست کنید. اکالیپتوس و برگ شمشاد برای این کار بسیار مناسب هستند.

هدایای کریسمس

تزئین جوراب های کریسمسی:

یکی دیگر از تزیینات کریسمس جوراب های قرمز رنگی است که هر ساله بابانوئل درون آنها را پر از هدایای زیبا می کند. بنابراین مهم است که آن ها را زیبا تزیین کنید. می توانید از جوراب هایی متفاوت استفاده و تزئین کنید و آن ها را بفروشید. 


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط