امروزه پژوهشگران، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دیگر افراد برای تهیه جزوه، زمان زیادی را صرف نوشتن با دست می‌کنند و موظف اند یادداشت ‌های متعددی را جمع‌آوری کنند که این کار گاهی به گم شدن برگه و جزوه ها ختم میشود. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، میتوان با استفاده از ضبط صدا هم به راحتی به سخنان گوش کنید و هم ترسی از بابت گم شدن برگه ها نداشته باشید. یکی از ایده های خلاقانه شروع کار جدید، میتواند شروع کار پیاده سازی فایل به متن باشد.

سالیان گذشته نیز خبرنگاران برای انجام مصاحبه های خود از ضبط صدا کمک میگرفتند و بعد با گوش دادن، نوشته ها را به متن تبدیل میکردند. پیاده سازی فایل های صوتی، برای کسانی از قبیل محققان و پژوهشگران، خبرنگارها، دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و دیگر افراد کاری دشوار است و گوش دادن به آن زمان بسیار زیادی را صرف خود میکند.    

پیاده سازی صوتی

یکی از ایده های خلاقانه شروع کار جدید، میتواند شروع کار پیاده سازی فایل به متن باشد. افراد بسیار زیادی هستند که به دلیل مشغله زیاد کاری، زمانی برای تایپ ندارند. برای انجام این کار افراد باید صدای خود از طریق رکوردرهای مختلف و موبایل ضبط کرده و برای شما ارسال کنند و شما فایل صوتی را به سرعت تایپ کنید و نتیجه را در اختیار مشتریان خود بگذارید. 


 کیف پول همراهحتما این به این مطلب هم سربزنید: کیف پول همراه
فرض کنید نرم افزاری وجود داشته باشد که در آن، افراد با وارد کردن مقدار درآمد خود و هزینه هایشان بصورت موردی نرم افزار برنامه ای برای خرج کردن پولشان به آنها میدهد تا زودتر از موعد پولشان تمام نشود. برنامه ای که شامل همه هزینه ها حتی تفریحاتشان باشد.این نرم افزار کیف پول همراه قابلیت های مختلفی به کاربران خود میدهد که به وسیله آن میتوانند برنامه ریزی مالی دقیقی برای خود داشته باشند و پول خود را تقسیم بندی کرده و بیشتر از حد مجاز خرج نکنند.


اگر میخواهید این کار را به صورت جدی شروع کنید، باید در تایپ کردن سرعت و دقت بالایی داشته باشید و همچنین بتوانید با سرعت فایل را پیاده سازی کنید، متن را بعد از تایپ کردن به خوبی ویراستاری کنید و در تحویل آن به مشتری خود بدقول نباشید. این ایده را همچنین میتوانید در منزل خود یا به عنوان کار فرعی در کنار دیگر کارهایتان انجام دهید و از آن کسب درآمد کنید.

ضبط صدا


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط