• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ساخت انیمیشن یک شغل بسیار پر درآمد و عالی برای کسانیه که دنبال رشدن . هر روز هم جذاب تر میشه بخش تولید انیمه و طرفدارای بیشتری پیدا میکنه

شروع یادگیری انیمیشن، امروزه بسیار ساده است و با کمترین امکانات موجود هم می توان این کار را انجام داد، اما تسلط پیدا کردن و استاد شدن در این صنعت سخت است. انیمیشن سازی، ایده خلاقانه ای است که بسیار طرفدار دارد و میتواند به عنوان یک شغل برای کسب درآمد گزینه خوبی باشد. اگر شما به این حرفه علاقه دارید، میتوانید با یادگیری و آموزش آن شروع به کار کنید.


انیمیشن سازی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **



طراح رابط کاربری ایده جالب طراحی سایت


انیمیشن به زبان ساده یعنی خلق تصاویر متوالی برای ایجاد توهم حرکت. سازنده انیمیشن را انیماتور می گویند. انیماتور به نقاشی ها روی صفحه جان می بخشد. او می تواند انیمیشن های سینمایی، کارتون های تلویزیونی، تیزرهای تبلیغات، بازی های کامپیوتری، وب سایت‌ها و موزیک ویدئوها را بسازد. انیمیشن قالب های مختلفی از جمله دو بعدی، سه بعدی و کامپیوتری دارد. برای ساخت آن نیز روش های زیادی از جمله انیمیشن روی کاغذ، انیمیشن با بریده مقوا، انیمیشن کامپیوتری و موارد دیگر وجود دارد.


 طراح گرافیکحتما این به این مطلب هم سربزنید: طراح گرافیک
یکی از ایده های جالب و خلاقانه برای کسانی که نمیخواهند استخدام شرکتی باشند و دوست دارند به طور مستقل کار کنند، طراح گرافیک یا همان گرافیست است که میتواند با گرفتن پروژه‌ های مختلف از شرکت ها، در خانه کار خود را به خوبی انجام دهد.


انیمیشن


اگر به دنبال یادگیری این حرفه هستید، در ابتدا توصیه می شود که نرم افزار های فلش و فوتوشاپ را یاد بگیرید. 


نرم افزارAdobe Flash:  نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.


نرم افزار: Adobe Photoshop قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از ۲۵ سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود.



نرم افزار:  Adobe After Effects   نرم افزاری پیشرو برای ایجاد حرکت های گرافیکی پیچیده و جلوه های بصری سینمایی است.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط