• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
طراحی لوگو یک شغل خلاق و پر طرفدار است . اگر مهارت های طراحی دارین حتما بهش فکر کنین . نه تنها فقط طراحی لوگو بلکه میتونین به تیزرهای تبلیغاتی لوگو هم فکر کنین و ازش درآمد زایی کسب کنین.

طراحی لوگو یک شغل خلاق و پر طرفدار است . اگر مهارت های طراحی دارین حتما بهش فکر کنین . نه تنها فقط طراحی لوگو بلکه میتونین به تیزرهای تبلیغاتی لوگو هم فکر کنین و ازش درآمد زایی کسب کنین.

سایت های زیادی هستن که نمونه کارهای متفاوت ویدیویی رو میفروشن . با ادیت اونها و شخصی سازیشون میتونیم کلی نمونه کار تبلیغاتی به مشتریانمون ارائه کنیم



** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


پس از تولید محصول در یک کسب و کار، اولین کاری که باید انجام گیرد، طراحی یک لوگوی مناسب برای آن شرکت می باشد. آنچه که در طراحی نشان اهمیت دارد، تصویر برند شماست. کار اصلی لوگو یک کسب و کار این است که در مرحله اول اعتماد مخاطبان را به آن برند جلب کند. این کار باعث می شود تا آن ها برای استفاده مجدد از محصول ترغیب شوند.



برای طراحی، لوگو باید منحصر به فرد باشد و نام تجاری آن کسب و کار در آن به کار برده شود. رنگ لوگو نیز بسیار اهمیت دارد. برای انتخاب رنگ لوگو، باید به ماهیت برند تجاری توجه شود.


طراحی لوگو


لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که مشخصه یک برند است. طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد. در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهنتان می‌رسد.


انیمیشن سازی حتما این به این مطلب هم سربزنید: انیمیشن سازی
ساخت انیمیشن یک شغل بسیار پر درآمد و عالی برای کسانیه که دنبال رشدن . هر روز هم جذاب تر میشه بخش تولید انیمه و طرفدارای بیشتری پیدا میکنه


از لحاظ فنی، هر کسی که اندکی با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی داشته باشد و حتی بدون دانش اصول طراحی و خلاقیت می‌تواند یک لوگو ایجاد کند. باید به هزینه طراحی به دید سرمایه‌گذاری در بخش برند و تبلیغات، و همچنین آینده کسب و کار نگاه کرد.


طراح لوگو

طراحی لوگو نقطه شروع هویت بصریِ کسب و کار شماست، و طراحی خوب برای شما در راستای ایجاد تصویر ذهنی ماندگار در ذهن مخاطبانتان در توسعه تجارت و بازاریابی، نقش بسزایی را ایفا می‌کند و باعث می‌شود که لوگوی شما به درستی و در هر زمانی به خوبی دیده شود.  

 لوگو


یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید و در طول زمان همراه با کسب و کار تکامل پیدا کرده و ماندگاری خود را با طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط