• حداقل سرمایه : 10 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
ساخت اسپینر و فروش آن یکی از ایده های کسب درآمد است که میتوان از آن استفاده کرد و بسیار خلاقانه و جذاب میباشد.

اسپینر یک اسباب بازی کاهش استرس است. یک اسپینر معمولی دارای یک یاتاقان در مرکز است که از مواد مختلفی مانند برنج، فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، مس و پلاستیک ساخته می‌شود. خرید اسپینر برای افرادی که دارای مشکل تمرکز یا بی‌قراری و نگرانی بیش از حد هستند، مفید است و برای رهایی از استرس و نگرانی کار می‌کند. عده‌ای از دانشمندان معتقدند که این اسباب بازی مفید، و عده دیگری نیز آن را فاقد کاربرد می‌دانند و حتی معتقدند که ممکن است باعث حواس پرتی شود.

با محبوبیت این وسیله، بسیاری درباره اثرات آن در کاهش اختلالات و اوتیسم به مباحثه پرداختند. اسپینر به عنوان ابزاری برای آرام بخشی و تمرکز ساخته شده و به عنوان ابزار کاهش استرس تبلیغ می‌شود. بسیاری معتقدند که این وسیله برای بیماران ADHD و اوتیسم بسیار کاربردی است و عده‌ای دیگر معتقدند که این وسیله باعث اختلال در تمرکز می‌شود.


اسپینر


ساخت اسپینر و فروش آن یکی از ایده های کسب درآمد است که میتوان از آن استفاده کرد و بسیار خلاقانه و جذاب میباشد.

ایده های زیادی برای ساخت اسپینر وجود دارد که ما چند نمونه از آنها را در اینجا به شما معرفی میکنیم:


ساخت اسپینر با کاغذ

در این روش شما تقریباً هیچ هزینه ی ندارید فقط باید کمی طراحی یاد داشته باشید. ابتدا شکل اسپینر خود را بر روی یک کاغذ سفید رسم کنید و برش دهید و بر روی یک تکه کارتن میچسبانید و از روی آن طرح، کارتن را برش میدهید. سمت دیگر کارتن را نیز طرح کاغذی خود را میچسبانید تا 2طرف کارتن سفید شود. سپس مرکز اسپینر خود را به اندازه ی یک خلال دندان سوراخ کنید.


در مرحله بعدی باید با توجه به شکلی که طراحی کرده بودید، در مرکز، دوسر یا سه‌سر دیگر سوراخ های ایجاد کنید و داخل آنها را با یک مهره کمی سنگین کنید. 2 دایره کوچک مثل هم را بر روی کارتن کشیده و برش میدهید و مرکز آنها را هم به اندازه خلال دندان سوراخ میکنید. حال برگردید به سوراخی که در مرکز اسپینر ایجاد کرده بودید. 2دایره‌ی که درست کرده بودید را در مرکز و 2 طرف اسپینر خود قرار داده و همه‌ی آنها را به کمک خلال دندان به هم متصل کنید. به کمک کمی چسب، خلال دندان را به دایره های که ایجاد کرده بودید، محکم کنید.


اسپینر ایده


ساخت اسپینر با چوب بستنی

برای ساخت این اسپینر ساده، شما به دو تا سکه و یک چوب بستنی نیاز دارید. خیلی ساده دو سکه را در دو طرف چوب بستنی بچسپانید و یک بلبرینگ یا هر وسیله دیگری که قابلیت چرخش دارد را، در وسط چوب بستنی بچسپانید. البته به جای سکه، می توانید از بلبرینگ هم استفاده کنید. نحوه کار به این صورت است که ابتدا چوب بستنی ها را برای زیبای کار رنگ آمیزی کنید و چوپ ها را به حالت مثلثی روی هم قرار داده و بعد به هم می چسپانید.


خاتم کاری ایده‌ی خلاقانه و جذاب هنریحتما این به این مطلب هم سربزنید: خاتم کاری ایده‌ی خلاقانه و جذاب هنری
خاتم کاری، یک ایده خلاقانه ، هنری و جذاب است که طرفداران زیادی دارد. اگر شما نیز به این حرفه علاقه دارید، این ایده برای شما بسیار مفید خواهد بود.



قالب گیری اسپینرها

شما میتوانید به کمک خمیر، قالب درست کنید و با گذاشتن بلبرینگ و ریختن سرب و… داخل آن، طرح کلی اسپینر خود را درست کنید؛ سپس با کمی تمیزکاری و سمباده کشی، اسپینری زیبا بسازید.


ساخت اسپینر


شیوه فروش اسپینرهای دست ساز

برای این کار، باید ساخته‌های شما آنقدر تمیز درست شده باشند تا ارزش خرید داشته باشند؛ طرح های زیبا و حکاکی شده چوبی میتوانند جذاب باشند. برای شروع هم میتوانید از دوستان و آشنایان خود شروع کنید. سپس میتوانید با مغازه‌هایی که آنها را میفروشند صحبت کنید تا کارهای شما را بفروشند. همچنین میتوانید با قیمتی خیلی کم در سایت هایی مثل دیوار اثار خود را به فروش برسانید. اگر اسپینرهای شما خلاق، زیبا و کاربردی باشد قطعاً خریدار دارید.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط