• حداقل سرمایه : 10 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
همیشه سورپرایز کردن بقیه برای تولدشون خیلی سخت بوده . نه فقط سورپرایز بلکه یک مدل کادوی جدید و ایده برگزاری تازه هم جذابه برای هممون تشکیل همچین گروه یا سایتی که بتونه به بقیه کمک کنه تمام ایده ها رو بدن میتونه خیلی درآمدزا باشه

سورپرایز های تولد همیشه پر از استرس و دوندگی است و وظیفه ی برگذاری آن معمولا بر دوش یک نفر است. اما اگر یک گروه حرفه ای و با تجربه به شما بگویند با توجه به بودجه و برنامه مالی که دارید دقیقا چکار کنید و از کجا وسایل لازم را تهیه کنید و حتی فراتر از آن، اینکار را برای شما انجام دهند چطور؟

گروهی باشن که به شما بگن امسال چطوری سورپرایز کن . امسال چه کار عجیب و جالبی انجام بده که تا میتونه تو خاطراتش بمونه و به یاد داشته باشه


آرزو کن!



گروه "آرزو کن "  میتوانند یک کمپین خوش فکر برای سورپرایزی خلاقانه باشند و ضمن ایجاد یک شبکه گسترده با فروشندگان وسایل تولد و سرگرمی و قنادی ها،  برنامه ای کامل و به صرفه برای مصرف کنندگان ترتیب دهند.


کافه 2+حتما این به این مطلب هم سربزنید: کافه 2+
روز هایی هستند که برنامه هیچکس با شما جور نشود؛ روز هایی که عمیقا دلتان میخواهد تنها نباشید و یک برنامه تفریحی بسازید. میتوانید به کافه 2+ بروید و در آنجا کلی دوستان جدید پیدا کنید و علاوه بر آن از برنامه های سرگرم کننده بسیاری که در کافه 2+ وجود دارد استفاده کنید و لذت ببرید.


آرزو کن!

آرزو کن!


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط