• حداقل سرمایه : 3000 تومان
  • زمان بازدهی: طولانی مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
خانه های درختی نسل جدیدی از مراکز اقامتی که مجهز به وای فای و سیستم صوتی هستند.این خانه با پنل های خورشیدی انرژیشان تامین شده و در برابر زلزله 8/5 ریشتری مقاوم اند . کمترین فضارا اشغال کرده و برای ساخت آن نیازی به قطع درختان نیست.

خلاق، متناسب، هوشمند و پایدار، همه‌ی این‌ها ویژگی‌های «کره‌ی آسمانی» (Skysphere) به‌عنوان مفهومی جدید در طراحی خانه درختی هستند.

«جونو میلیامز» (Jono Williams) تصمیم گرفته ایده‌ی خانه‌های درختی را به سطح بالاتر و مدرن تری ببرد.
خانه درختی

سازه‌ی ویلیامز به طور دقیق یک خانه‌ی درختی نیست، اما حداقل از ایده‌ی مشابهی در ساخت ان استفاده کرده است. ویلیامز در ابتدا قصد داشت ایده‌اش را در یک خانه‌ی درختی اجرایی کند. اما بعدا به این نتیجه رسید که یک خانه‌ی درختی عادی ایده ال های مورد نظرش را ندارد. بنابراین، بر آن شد که سازه ایی با امکانات جدید بسازد.
فضای خانه درختی

او می گوید: تکنولوژی پیشرفته‌ای در آن به کار رفته. اتاق آن به شکل دایره و از طریق یک نردبان قابل دسترسی است. طراحی گرد آن هم به ساکن‌اش دیدی پانارومیک از محیط اطراف ارایه می‌دهد. برق کل اتاق از طریق پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود که آن را تبدیل به یک خانه‌ی درختی ایده‌آل می‌کند که می‌تواند در هر جا که به نور آفتاب قرار گیرد.

هتل به سبک خانه اسکیموهاحتما این به این مطلب هم سربزنید: هتل به سبک خانه اسکیموها
در این هتل باید خانه ها را به سبک اسکیموها (ایگلو) ساخت اما در ساخت آنها به جای استفاده از بلوک های برف و یخ، باید از شیشه برای پوشش دادن بدنه و سقف استفاده شود.


کمترین فضای افقی را در زمین استفاده می‌کند، بنابراین برای ساختش در جنگل نیازی به قطع درختان و ایجاد زمینی مسطح و وسیع نیست. هر آنچه باید در یک‌ خانه ساخته شود، به‌صورت طبقه‌ای وجود دارد.

جالب است بدانید خانه‌ ایی که او طراحی کرده به سیستم صوتی و Wifi مجهز است و این که ، نورپردازی آن را می‌توان متناسب با حس و حال تنظیم کرد. ویلیامز برای خانه‌اش یک سیستم اثر انگشت هم طراحی کرده که مانع از ورود بدون اجازه شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط