استارتاپ های برتر 2019 کدامند و چه نیروهایی را استخدام کرده اند؟

  • 24 مهر 1398
  • 6 دقیقه
متفرقه
لینکدین یک سیستم کاریابی آنلاین است که آمار و ارقامش را در حوزه استارتاپ ها به اشتراک گذاشته است و به معرفی برترین استارتاپ های سال 2019 و شیوه های جذب نیرو و استخدامشان پرداخته است.

استارتاپ های برتر 2019 کدامند و چه نیروهایی را استخدام کرده اند؟

لینکدین چیست و چرا باید به آن بپیوندید؟


لینکدین در این گزارش به معرفی استارتاپ هایی میپردازد که در سال 2019 بیش از 645 میلیون فعالیت حرفه ای در لینکدین داشته اند و البته آمار استخدامی های آن ها هم جالب توجه بوده است. این استارتاپ ها علاوه بر سرعت بالای رشد و تغییراتشان رشد سریعی در استخدام داشته اند و برای بیش از 11000 موقعیت جذب نیرو کرده اند. این استارتاپ هارا باهم میشناسیم:


Snowflak (اسنوفلیک)

Snowflak (اسنوفلیک)

اسنوفلیک یک مخزن دادۀ عظیم ابری است که برای اولین بار ، چندین گروه می توانند به صورت  همزمان 200 بار سریعتر و 10 برابر ارزان تر از راه حل هایی که برای فضاهای ابری ساخته نشده اند به حجم زیادی داده دسترسی پیداکنند.


Dosist (داسیست)

Dosist (داسیست)

داسیست که به عنوان مزاحمی در صنعت بهداشت شناخته شده است؛ در حال تنظیم استاندارد جدیدی برای دسترسی به راه حل های بهداشتی و درمانی مبتنی بر گیاهان طبیعی است. فست کمپانی این شرکت را به عنوان یکی از 10 شرکت برتر ابتکاری در صنعت 2018 شناخته است. هدف داسیست توانمند سازی مردم در کنترل طبیعی سلامت است.


Samsara (سمسارا)

(سمسارا)

سامسارا پیشرو صنعت IoT است که ماموریتشان افزایش بهره وری، ایمنی و پایداری جهت توانمند سازی اقتصادیست.


Doordash (دوردش)

(دوردش)

 دوردش یک شرکت فناوری است که در بیش از 4000 شهر و 50 ایالت در ایالات متحده و کانادا مشتریان را با مشاغل محلی و ملی مورد علاقه خود متصل می کند. این شرکت در سال 2013 تاسیس شده است و  به تجار فرصت می دهد تا تجارت خود را با استفاده از سیستم تحویل درب به درب گسترش دهند و جوامع را نزدیکتر می کند .


Brex (برکس)

 (برکس)

برکس در حال بازسازی محصولات مالی B2B است و این کار را با ارائۀ کارت اعتباری شرکتی برای شرکتهای فناوری آغاز کرده است. این شرکت به استارتاپ های کوچک و بزرگ کمک میکند تا فوراً کارت های اعتباری دریافت کنند که مدیریت هزینۀ کاملا خودکار دارند و با سیستم های حسابداری شرکت ادغام میشوند.


Good American (آمریکایی خوب)

Good American (آمریکایی خوب)

پنج اصطلاح استارتاپی که باید بشناسیم


آمریکایی خوب یک برند فشن است که برای تمام سایزها تولید محصول میکند.



Robinhood (رابین هود)

Robinhood (رابین هود)

ماموریت رابین هود دموکراتیک کردن سیستم مالی است و تجارت بدون کمیسیون را در یک پلت فرم کاربر پسند ارائه می دهد.


Peloton Interactive (پلوتون تعاملی)

(پلوتون تعاملی)

 پلوتون بزرگترین پلت فرم تناسب اندام تعامل در جهان با جامعه ای شامل بیش از 1.4 میلیون عضو است. این شرکت پیشگام تناسب اندام متصل به فن آوری و پخش کلاس های همه جانبه برای اعضای خود در هر زمان و هر مکان است. تناسب اندام سرگرم کننده ، قابل دسترسی و مؤثر به همراه تقویت روابط اجتماعی هدف این شرکت است. 


Compass (کامپس)

 (کامپس)

قطب نما یک شرکت فناوری املاک و مستغلات با یک پلت فرم قدرتمند پایان کار است که از کل جریان خرید و فروش کار پشتیبانی می کند. این شرکت برای کمک به همه افراد برای یافتن جایگاه خود در جهان تاسیس شده است. 


Nuro (نورو)

(نورو)


با 5 استارتاپ مطرح حوزه هوش مصنوعی در جهان آشنا شده اید؟


هدف نورو سرعت دادن به مزایای روباتیک در زندگی روزمره است.


 با ده استارتاپ برتر از نظر لینکدین آشنا شدیم؛ آمار و ارقام لینکدین چه میگوید؟ این استارتاپ ها بیش از همه به چه نیروهایی نیاز دارند و با استخدام چه نیروهایی نوفقستشان را تضمین کردند؟


داده های بزرگ سلطنت میکنند:  

خبر خوب برای متخصصین علوم اطلاعات این است که بیشترین فعالیت های این استارتاپ های موفق در حوزۀ تجزیه و تحلیل داده ها بوده است و بیشتر نیروها استخدامی هم از حرفه ای های تحلیل داده های بزرگ بوده اند.


اما بازاریابی بهتر میداند چگونه :

امسال این استارتاپ ها رابطه ای محکم با بازاریابان متخصص حوزۀ دیجیتال و شبکه های اجتماعی برقرار کردند و موفقیتشان را با اینستاگرام و فوتوشاپ تضمین کردند. بسیاری از این استارتاپ ها با تمرکز بر برندسازی و کارگردانی بازاریابان به سرعت رشد کردند.


مدیران فروش موتورهای رشد را فعال نگه می دارند:

بسیاری از کمپانی های بزرگ تیم هایی دارند که میدانند چطور مشتری ها را در یک بستر و رابطۀ خوب دنبال کنند؛ استارتاپ های برتر هم بیش از پیش به دنبال این نیروها هستند. مدیران مالی و مدیران فروش منطقه ای طرفداران زیادی در میان استارتاپ ها دارند.

امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید برای دریافت جدید ترین اخبار استارتاپی به بخش مجلات هومیاسه سر بزنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

لینکدین چیست و چرا باید به آن بپیوندید؟

اسم لینکدین شبکۀ اجتماعی جستجوی کسب و کار امروزه در جهان بر سر زبان هاست. شما چقدر با لینکدین آشنایی دارید؟ هم اکنون میتوانید حساب کاربری خود را در لینکدین بسازید.

5 ۰ ۱۰۱۲

ایده هایی که شما را آدم موفقی میکند

امروزه فهم تفاوت های افراد موفق و ناموفق دغدغه‌ی بسیاری از افراد است. نابرابری‌های اجتماعی و فاصله طبقاتی بسیاری از جوانان را مجبور کرده تا با تلاش زیاد موفقیت خودشان را تثبیت کنند. علی‌رغم کتابها و دوره‌های آموزشی فراوانی که در زمینه‌ی روانشناسی وجود دارد، لازم است درباره ابعاد مختلف موفقیت به گفتگو بپردازیم. اگر دائما در حال تلاش و موفقیتی به‌دست نمی‌آورید ممکن است مشکلتان غیر از چیزی باشد که فکر می‌کنید.

5 ۰ ۱۰۱۶

سایت ebay چیست و چگونه کار میکند؟

eBay بازاری است که هر روز میلیون‌ها نفر در آن به خرید، فروش یا هر دو مشغول‌اند. زیبایی کار eBay در قدرت بازارش است؛ در این بازار هر چیز همان‌قدر می‌ارزد که مشتری حاضر است بابتش پول بپردازد.

6 ۰ ۴۹۴۵

اهمیت نگهداری از حیوانات خانگی

حیوانات خانگی بخش مهمی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند و همنشین و دوست آن ها هستند. در ایفای این عملکردها، آن ها نقشی را بعهده می‌گیرند که برای سلامتی روان انسان ها جنبه درمانگر دارد.

13 ۰ ۳۵۵۶