تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

  • 11 مرداد 1402
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

ایده های مطرح شده :

☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها 

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

مشاهده ایده اجاره مستقلات

☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

سود آورترین محصول کشاورزها تولید سبزی خوردنه که بالاتفاق همه کشاورز ها سود ده بودن این محصول رو تضمین کردن . از اونجایی که سرعت رشد محصول به طرز باورنکردنی بالاست سود قابل توجهی رو به خودش اختصاص میده.

مشاهده ایده کاشت سبزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

آشنایی با نرم افزارهای گرافیکی شرکت Adobe

یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است. عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. آدوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل پی‌دی‌اف و آدوبی کریتیو سوئیت مشهور است.

5 ۰ ۱۱۳۵

چرا یک سیاستمدار به وب‎سایت نیاز دارد؟

در دنیای مدرن امروز، پیشرفت فناوری و گسترده شدن دنیای ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی به قدری زیاد است که کسی که قصد حضور در جایگاه مهمی چون یک سیاستمدار یا نمایندگی مجلس را دارد باید نسبت به ابزارها و فناوری‌های روز آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند بخشی از تبلیغات خود را به فضای مجازی معطوف نماید.

5 ۰ ۱۳۰۰

چگونه در صنایع کنسروسازی سرمایه‌گذاری کنیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می‌توان مواد غذایی را برای استفاده در آینده از پیش آماده کرد. در حال حاضر واحد‌های صنعتی بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند. یک از پرطرفدارترین شاخه‌های آماده‌سازی مواد غذایی، خط تولید کنسرو حبوبات و سبزیجات می‌باشد.

3 ۰ ۱۴۵۵

5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

از میان هزاران استارتاپ حوزه هوش مصنوعی و در حال شکل گیری بهترین های آن ها کدامند و چطور بفهمیم کدام استارتاپ ها تا پایان سال 2019 رشد خواهند کرد؟

5 ۰ ۱۴۱۰