تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

  • 11 مرداد 1402
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

ایده های مطرح شده :

☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها 

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

مشاهده ایده اجاره مستقلات

☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

سود آورترین محصول کشاورزها تولید سبزی خوردنه که بالاتفاق همه کشاورز ها سود ده بودن این محصول رو تضمین کردن . از اونجایی که سرعت رشد محصول به طرز باورنکردنی بالاست سود قابل توجهی رو به خودش اختصاص میده.

مشاهده ایده کاشت سبزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال جایگزین ارز کاغذی

6 ۰ ۱۴۷۰

ایده هایی که شما را آدم موفقی میکند

امروزه فهم تفاوت های افراد موفق و ناموفق دغدغه‌ی بسیاری از افراد است. نابرابری‌های اجتماعی و فاصله طبقاتی بسیاری از جوانان را مجبور کرده تا با تلاش زیاد موفقیت خودشان را تثبیت کنند. علی‌رغم کتابها و دوره‌های آموزشی فراوانی که در زمینه‌ی روانشناسی وجود دارد، لازم است درباره ابعاد مختلف موفقیت به گفتگو بپردازیم. اگر دائما در حال تلاش و موفقیتی به‌دست نمی‌آورید ممکن است مشکلتان غیر از چیزی باشد که فکر می‌کنید.

5 ۰ ۱۰۰۹

انواع کسب‌ و کارهای اینترنتی

راه ‌اندازی یک کسب ‌وکار جدید بر پایهٔ دانشی که به‌ صورت علمی آن را در دانشگاه آموخته‌ایم و یا آن را بعد از صرف زمان طولانی به‌صورت تجربه فراگرفته‌ایم، علاوه بر هزینه‌های بالایی که به‌منظور تهیهٔ مکان و ابزارهای موردنیاز باید متحمل شویم دارای ریسک بسیار بالایی ازنظر بازگشت سرمایه و رسیدن به مرحلهٔ سوددهی هم هست.

5 ۰ ۱۲۳۵

تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

1 ۰ ۶۳