برای هممون پیش اومده بریم جایی برای استخدام و بعد مارو نخوان . خوب حتما یک دلیلی داشته ! همونجور که کارها متفاوت میشن ماهم باید خودمون رو آپدیت کنیم و چیزهای مهمترین یاد بگیریم . صرفا نمیشه به رزومه ای که داریم اکتفا کنیم . مربی کارمند کسیه که میاد و به مدت یک ماه به شما آموزش میده که آدم بهتری باشین

برای هممون پیش اومده بریم جایی برای استخدام و بعد مارو نخوان . خوب حتما یک دلیلی داشته ! همونجور که کارها متفاوت میشن ماهم باید خودمون رو آپدیت کنیم و چیزهای مهمترین یاد بگیریم . صرفا نمیشه به رزومه ای که داریم اکتفا کنیم . مربی کارمند کسیه که میاد و به مدت یک ماه به شما آموزش میده که آدم بهتری باشین . این شغل میتونه یک شرکت باشه که هرماه افراد توش عوض میشن .توی این شرکت به شما یاد میدن چجوری درخواست کنین، چه مدلی کارها رو انجام بدین ، هنرهای اولیه رو بلد باشین و در موقعیت های مخلفت چه عکس العمل هایی جذابه

مشاور شغلی


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


در انتخاب یک شغل درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و ... برای هر فرد باید در نظر گرفته شود. یکی از مهم ترین این عوامل ویژگی های شخصیتی می باشد. شناخت درست شخصیت هر فرد، فرآیندی پیچیده بوده و نیاز به تخصص و زمان کافی دارد. البته هر فردی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، حتی افرادی که به نوعی شخصیتی مشابه دارند، باز هم در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند. 



شخصیت افرادی که مشاوره شغلی را به عنوان حرفه کاری خود انتخاب میکنند، به این گونه است که دوست دارند به دیگران کمک کنند تا از زندگی خود لذت ببرند؛ این افراد راه حل ها و انتخاب های احتمالی را به خوبی تشخیص می دهند و از دانش و ایده های خود برای کمک به دیگران استفاده کند. این افراد علاقه دارند که ارتباطات فردی و عمیق با دیگران برقرار کنند که در این شغل شرایط آن وجود دارد. 

اگر شما این ایده شغلی را انتخاب و تصمیم به کار کردن در این حرفه گرفته اید، باید مهارتی خوب در مصاحبه و پرسشگری به منظور کشف نیازهای واقعی روحی و روانی مراجعه کننده داشته باشید و شنونده خوبی برای گوش دادن به نیازهای مراجعه کننده باشید.


آموزش تور لیدریحتما این به این مطلب هم سربزنید: آموزش تور لیدری
شما میتوانید با راه اندازی آژانس مسافرتی آموزشی به افرادی که دوست دارند در زمینه تورلیدری و گردشگری کار کنند، آموزشهای کامل و لازم را داده و از این طریق کسب درآمد کنید. ایده آژانس مسافرتی آموزشی میتواند بسیار سودآور، خلاقانه و جذاب باشد.


مشاور


از آنجا که مشاوره شغلی در ایران هنوز به صورت تخصصی شناخته نشده است، معمولا در کنار مشاوره های دیگر تحصیلی و رفتاری به افراد داده می شود. به این معنی که روانشناسان و مشاوران در حوزه های مختلف رفتاری، تحصیلی، شغلی به افراد مشاوره می دهند. علاقه مندان به این شغل می توانند در رشته های روانشناسی و راهنمایی و مشاوره تحصیل کرده و به صورت تخصصی در گرایش مشاوه شغلی در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط