• حداقل سرمایه : 0 تومان
  • زمان بازدهی: کوتاه مدت
  • بازار هدف : عموم مردم
هممههههه آدمها نیاز دارن آموزش ببینن که چطوری پیشنهاد آشنایی بدن ، چطوری چت کنن و رفتار کنن. قطعا استقبال میشه اگر یک کارگاه عملی آموزشی داشته باشیم برای یادگیری مخ زدن

فکر کنین کسی که توی پیشنهاد دوستی و آشنایی حرفه ایه یک هفته همراهتون باشه و بهتون بگه چجوری چت کنین ، چجوری توی خیابون شماره بدین ، چجوری سر صحبت رو باز کنین و یا تو جلسه اول چیکارا بکنین و چیکارا نکنین. مطمئنن خیلی ها نیاز دارن یاد بگیرن چه چیز هایی جاذبه چه چیزهایی چندش

همه باید یاد بگیرن این چیزها رو مخصوصا زن و شوهر ها تا یاد بگیرن چجوری دل همو همیشه به دست بیارن و توی زندگیشون تنوع ایجاد کنن و همیشه برای هم تازه بمونن


** وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است **

** مطالبی که در ادامه میخوانید صرفا برای سئو بوده و ارزش مطالعه ندارد **


ایده تبلیغات: در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی فالوور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک صفحه پر بازدید می‌شوند، و با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی به درآمد خوبی می ‌رسند. این روش ساده‌ ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.           


ایده فروش مستقیم محصولات: تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی، تصاویر اجناس خود را در اینستاگرام منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش سریعترین روش کسب درآمد از طریق اینستاگرام است.


مشاور راه اندازی اینستاگرامحتما این به این مطلب هم سربزنید: مشاور راه اندازی اینستاگرام
خیلی از افراد تمایل به شروع کسب و کار خود در اینستاگرام دارن ولی در حدی نیست که بخوان سرمایه گذاری کنن و از پکیج های سایر افراد استفاده کنن . ایده خوبیه اگر فردی باشه که بتونه در مدت خیلی کوتاه اصول اولیه رو یاد بده و مدیریت فروشگاه مجازی رو به خود افراد بسپره


ایده برندسازی: این روش مخصوص صاحبان کسب‌ و کار است. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروختن مستقیم محصولاتشان، سعی دارند مشتری را به محل اصلی فروش محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است، راهنمایی کنند. این روش، بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.


به هر روشی که بخواهید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، باید تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالوور داشته باشید. برای رسیدن به این هدف، پس از ساخت صفحه میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید: 

استفاده از سایت شخصی: اگر سایت شخصی دارید، حتما آدرس آن را درج کنید.

برندسازی در اینستاگرام: تلاش کنید صفحه اینستاگرام خود را به یک برند، مثلا یک وب‌‌ سایت یا فروشگاه متصل کنید.

یک هویت واقعی و شناخته شده داشته باشید: از اسامی ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نکنید. اگر فروشگاه، سایت یا برندی دارید، از همان اسم در نام کاربری خود استفاده کنید. این کار حس اعتماد را به کاربران منتقل می‌کند.


مناسبت‌ها را به یاد داشته باشید: روز معلم، دانشجو، روز جهانی کودک و ... موضوعات خوبی برای تولید محتوا هستند. این امر احساس و دیدگاه شخصی شما را نسبت به موضوعات متفاوت به فالوور ها نشان می دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط