چگونه محتوای جذاب در اینستاگرام تولید کنیم؟

  • 05 اسفند 1398
  • 7 دقیقه
متفرقه
برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام باید مخاطب از محتوای شما لذت ببرد و حتما برای تولید محتوا باید یک فکر جدید داشته باشید تا تکراری نباشد و مخاطب را به خود جذب کند. سعی کنید بدانید مخاطب های شما به چه موضوعاتی علاقه بیشتری دارند، آن ها را انتخاب کنید. محتوای خود را جذاب کنید تا حس کنجکاوی مخاطب را در بر گیرد همیشه برای خود محتوای جدیدی داشته باشید؛ بیشتر سعی کنید محتوایی در اینستاگرام بگذارید که بیشتر مخاطبان شما از آن لذت ببرند محتوای خودتان را قبل از انتشار در اینستاگرام همه جوره نظاره کنید و سعی کنید محتوای شما خسته کننده نباشد. محتوای شما باید جذاب و با کیفیت بالا باشد، عکس یا ویدئویی که آن را داخل اینستاگرام میگذارید حتما باید از کیفیت بسیار بالای برخوردار باشد.

تولید محتوا در اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام باید پست خود را با کیفیت عالی منتشر کنید. سعی کنید اگر تصویری در اینستاگرام پست میکنید از تصاویر روشن استفاده کنید چون مخاطب بیشتر آن را تماشا می کند. 

بهتر است از رنگ های آبی، روشن و سبز و رنگ هایی که روشن و شاد تر هستند استفاده کنید. برای پست کردن عکس از عکس نوشته ها با کیفیت بالا استفاده کنید و حتما برای عکس نوشته ای که تولید میکنید قالب یکسانی نداشته باشد و از قالب های بیشتری استفاده کنید تا مخاطب شما خسته و پست شما تکراری نشان داده نشود. 

وقتی محتوایی در اینستاگرام قرار می دهید حتما در کپشن آن متنی قرار دهید چون مخاطب ها اول تا بخواهند محتوای شما را نگاه کنند کپشن آن را نگاه میکنند.

ایده طراحی نرم افزار هم سلیقه تو پیدا کن!

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

اول از همه سعی کنید کیفیت محتوای شما بالا باشد و از عکس های زیبا یا عکس نوشته و جملات زیبا استفاده کنید. از قابلیت استوری اینستاگرام نیز استفاده کنید چون مخاطب نیازی ندارد کپشن بخواند که بداند که شما چه چیزی را با او به اشتراک بگذارید و با دیدن استوری متوجه آن می شود سعی کنید استوری هایتان را با موزیک یا متن تولید کنید سعی کنید چند تصویر را در یک پست قرار دهید این گونه پست ها بیشترین تعامل را بین کاربران دارند.

روش های تولید محتوا در اینستاگرام

روش های متعددی برای تولید محتوا هست. برای تولید محتوا جذاب برای اینستاگرام، مطالبی را پست کنید که با ارزش باشند و مخاطب پسند باشند و سبب پخش آن توسط فالورهای شما شود. 


همیشه پستی را که به اشتراک میگذارید با هدف و مفهوم خاصی باشد تولید محتوا به تنهایی کافی نمی باشد و باید محتوای شما هدفی داشته باشد که مخاطب آن را تماشا کند  و مفهوم آن را درک کند. همیشه کیفیت محتوا بهتر از کمیت آن است؛ تولید محتوا های طولانی، باعث افزایش بازدید آن پست می شود و بیشتر در اینستاگرام اشتراگ گزاری می شوند. 


وقتی محتوایی تولید می کنید آن را با دقت بررسی کنید بعد ان را به اشتراک بگذارید. از تصاویر زیبا و بزرگ تر بیشتر استفاده کنید اگر می خواهید کسانی که پست های شما را می خوانند بیشتر لذت ببرند از عکس و تصاویر جذاب استفاده کنید. همچنین از پست های تکراری دوری کنید چون مخاطب را خسته میکند.


تحقیقات نشان داده عکس های گرافیکی با کیفیت بالا بیشترین بازدید را در اینستاگرام داشته اند و مخاطب های بیشتری دارند؛  محتوای تولید شده خود را طوری طراحی کنید که مخاطب خود آن را بین دوستانش به اشتراک بگذارد.

چگونه می توانید یک مشاور رسانه اجتماعی شوید ؟

با مردم صحبت کنید.

بهترین شیوه برای ایجاد گفت‌و‌گو در اینستاگرام، محتوای بصری است. محتوایی را در کانال خود پست کنید که مخاطبان، بیشتر چشم‌انتظار دیدن آن هستند. بررسی کنید مخاطبان چه محتوایی را دوست دارند و از چه محتوایی بیزارند. با درنظرگرفتن این‌ها، سعی کنید محتوای مناسب را برای آنان به‌ درستی انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق قسمت نظردهی یا پیغام‌های خصوصی، با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

از نوع محتوای خود مطمئن شوید.

بهتر است همیشه قبل از انتشار محتوا به‌ خوبی آن را بررسی کنید. قبل از پست‌کردن عکس‌ یا ویدئو آن را از همه نظر بررسی کنید. مطمئن شوید محتوای شما مناسب و جذاب باشد.


آموزش دوستیابی و آشنا شدنحتما این به این مطلب هم سربزنید: آموزش دوستیابی و آشنا شدن
هممههههه آدمها نیاز دارن آموزش ببینن که چطوری پیشنهاد آشنایی بدن ، چطوری چت کنن و رفتار کنن. قطعا استقبال میشه اگر یک کارگاه عملی آموزشی داشته باشیم برای یادگیری مخ زدن

از دوربین حرفه‌ای استفاده کنید.

سعی کنید محتوایی را انتشار دهید که از همه‌نظر باکیفیت باشد. عکسی که منتشر می‌کنید باید برای بیننده قابل تشخیص باشد. از دوربین مناسب برای گرفتن عکس استفاده کنید تا تأثیر ‌آن بر مخاطبان دو چندان شود. تولید محتوای اینستاگرام با انتشار تصویری بی کیفیت، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

حامل پیغام باشید.

توضیح مناسبی برای محتوای خود بنویسید. کلمات معمولاً تأثیر زیادی بر افراد می‌گذارند. شما همچنین می‌توانید از نقل قول‌های کوتاه به ‌منظور توجه بیشتر به علایق مشتری استفاده کنید. به‌علاوه می‌توانید پیغام خود را از طریق تصاویر یا کلمات منتشرشده ارسال کنید.

ایده کسب و کار بهبود وبسایت

همکاری با افراد تاثیرگذار یا اینفلوئنسرها

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر صفحه بازخورد خود داشته باشید و یک جریان مداوم برای محتوای اینستاگرام خود ایجاد کنید، باید با افراد تاثیرگذار همکاری بیشتری داشته باشید.

با همکاری با افراد تاثیرگذاری که تعداد دنبال کنندگان قابل قبولی دارند، شما فرصتی برای گسترش مخاطبین خود و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید خواهید داشت.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

ایده های خلاقانه شب یلدا

شب یلدا فرصتی است برای دور هم جمع شدن خانواده ها و گذراندن شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز. شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب درنخستین روز زمستان گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی خوب و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم نوش جان می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و شعرخانی را به همراه دارند. برای جشن گرفتن، سفره‌ای پهن می‌شود که به آن سفره یلدا یا چله می‌گویند و با انواع خشکبار، انار دان شده یا هندوانه تزئین می‌شود. انار و هندوانه جزو مهم‌ترین ملزومات شب یلدا هستند. همچنین خشکبار مانند برگه هلو و زردآلو و آجیل شب یلدا نیز در ایران طرفدار بسیاری دارد.

6 ۰ ۵۰۹۵

بهترین مشاغل گردشگری و جهانگردی در میان کسب و کار های مرتبط کدامند؟

برترین ایده های شغلی و کسب و کارهای حوزه گردشگری برای افرادی که عاشق مسافرت و گردش هستند.

6 ۰ ۱۲۴۰

تالار ایده پردازان - وحیده بیجندی

ایده های مطرح شده : ☁ مسابقات هیجان انگیز در دانشگاه ☁ شربت خونه و...

1 ۰ ۵۹

کارآفرینی روستایی

کارآفرینی به عنوان یکی از عوامل رشد اقتصادی و اشتغال‌ زایی شناخته شده ‌است از جمله مشکلات در چند دهه اخیر، بیکاری و فقر روستاییان و مهاجرت آنان به شهرها بوده که باعث شده بسیاری از روستاهای کشور خالی و شهرها شلوغ شوند.

5 ۰ ۱۱۵۸