تالار ایده پردازان - احمد بختیاری

  • 11 مرداد 1402
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها ☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

ایده های مطرح شده :

☁ مذاکره و اجاره مستقلات بی استفاده سازمان ها 

سازمان ها در شهرهای مختلف به وفور اموال اضافه دارن که میشه با هزینه پایین از ایشان اجاره و استفاده کرد . در این مسیر به صورت شراکت با ایشان میتونیم از اموالشون استفاده کنیم و مستقلاتی که صرفا برای ایشان هزینه بوده سودده خواهد شد

مشاهده ایده اجاره مستقلات

☁ کاشت سبزی برای کشاورز ها

سود آورترین محصول کشاورزها تولید سبزی خوردنه که بالاتفاق همه کشاورز ها سود ده بودن این محصول رو تضمین کردن . از اونجایی که سرعت رشد محصول به طرز باورنکردنی بالاست سود قابل توجهی رو به خودش اختصاص میده.

مشاهده ایده کاشت سبزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

۱۰ عادت مشترک شادترین آدم‌های دنیا

شادی چیست و شادترین آدم‌های دنیا چه ویژگی‌هایی دارند که اغلبِ ما از آن محرومیم؟ شاد بودن یا نبودن یک انتخاب است و تعریف آن را باید در خودتان جست‌وجو کنید. شادی احساسی درونی است و برای هر کسی، معنای متفاوتی دارد، همانطور که برای جان لنون در کودکی، شادی تعریف خاص خودش را داشت: « وقتی پنج ساله بودم، مادرم همیشه می‌گفت شادی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، پرسیدند دوست داری در آینده چه کاره شوی. در جواب گفتم: خوشحال. گفتند معنی سؤال را نفهمیده‌ام. من هم به آنها گفتم: شما معنی زندگی را نفهمیده‌اید.»

10 ۰ ۹۵۷

ایده ها و راهکارهای مقابله با خشم

بروز اتفاقات مختلف در زندگی هر فردی می‌تواند منجر به عصبانیت وی شود.عصبانیت هم می‌تواند افراد را در رسیدن به خواسته‌هایشان کمک کند وهم اینکه مانع دستیابی به اهدافشان شود. فراموش نکنید که در هر شرایطی کنترل عصبانیت و مقابله با خشم بسیارمهم است. خشم را می‌توان نوعی هیجان روحی در برابر تهدید و خطر دانست که به افراد اجازه می‌دهد در شرایط بحرانی از طریق آن از خود دفاع کنند.

6 ۰ ۱۰۴۲

چرا جوانان از کارآفرینی می‌ترسند؟

جوانان معمولاً به خاطر ترس از شکست و ناکامی و نداشتن سرمایه یا فشاری که روی آن‌هاست، یک کار مستقل را شروع نمی‌کنند و محققان بر این باورند که مهمترین دلیل این ترس این است که جوانان امروز الگوی مناسبی از کارآفرینان جوان گذشته ندارند که از آن‌ها پیروی کنند‎.

6 ۰ ۸۵۵

مهارت ارتباطی چیست و اهمیت آن

انسان موجودی اجتماعی است، همین امر لزوم داشتن مهارت های ارتباطی را بیشتر می کند. مهارت های ارتباطی شامل دو نوع مهارت کلامی و غیر کلامی می شوند. وجود این مهارت ها در روابط بین فردی، کاری و تحصیلی بسیار ضروری هستند. مهارت های ارتباطی قابل یادگیری هستند و می توان با تمرین و آموزش آن ها را در خود تقویت کرد. عدم برقراری ارتباط موثر با دیگران می تواند به دلایل مختلفی چون عدم اعتماد به نفس و یا مشکلات دوران کودکی رخ دهد.

5 ۰ ۹۱۹