تالار ایده پردازان - امین پاسبان

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ ضایعات سیم و کابل برق ☁ شابلون میناکاری ☁ دستگاه جوجه کشی

ایده های مطرح شده :

☁   ضایعات سیم و کابل برق

از وقتی همه چیز گرون شده شاید باورتون نشه ضایعات سیم و کابل ام ارزشمند شده.به راحتی با خرید و فروش اضافات سیم و کابل و فروختنشون میشه کسب درآمد کرد

مشاهده ایده ضایعات سیم و کابل برق

☁  شابلون میناکاری

میناکاری روی سفال نیاز به مهارت داره ایده شابلون های میناکاری برای اینه که هر کسی بدون مهارت بتونه این کارو انجام بده و طرح  نقش روی سفال و با زمان کم تری هم انجام بده

مشاهده ایده شابلون میناکاری

☁   دستگاه جوجه کشی

تولید جوجه کار خیلی راحتیه و یک شغل خوب برای مناطق روستایی . هم زمانش هست هم فضای این کار و میشه رو درآمدش حساب کرد

مشاهده ایده دستگاه جوجه کشی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

موفق ترین کسب و کارهای سفر کدامند؟

سفر رفتن بسیار هیجان انگیز است و بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم بیشتر سفر کنیم باید درآمد بیشتری نیز داشته باشیم. شغل های زیادی وجود دارد که می توانید در حین سفر کردن، درآمد هم داشته باشیم و هم از سفر خود لذت ببریم. کار در سفر انواع مختلفی دارد که میتوان از طریق آن ها به راحتی کسب درآمد کنیم و دیگر بایت هزینه های سفر از جمله غذا، حمل و نقل، مکانی برای خوابیدن و مواردی دیر که نیاز به پول دارند.

6 ۰ ۸۲۳

5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

از میان هزاران استارتاپ حوزه هوش مصنوعی و در حال شکل گیری بهترین های آن ها کدامند و چطور بفهمیم کدام استارتاپ ها تا پایان سال 2019 رشد خواهند کرد؟

5 ۰ ۱۳۳۰

سواد دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه زندگی دیجیتالی یکی از الزامات زندگی همه‌ی ماست و حتی اگر بخواهیم که سهم تکنولوژی دیجیتال را در زندگی خود کاهش دهیم، اما بی‌تردید حذف کردن تکنولوژی از زندگی تقریباً امکان پذیر نیست. به همین علت، بسیار از کشورهای جهان، تقویت سواد فناورانه و افزایش سواد دیجیتال را در برنامه‌ی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و نیز در برنامه‌های آموزشی دانشگاهی گنجانده‌اند.

6 ۰ ۴۷۹۵

ایده های خلاقانه شب یلدا

شب یلدا فرصتی است برای دور هم جمع شدن خانواده ها و گذراندن شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز. شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب درنخستین روز زمستان گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی خوب و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم نوش جان می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و شعرخانی را به همراه دارند. برای جشن گرفتن، سفره‌ای پهن می‌شود که به آن سفره یلدا یا چله می‌گویند و با انواع خشکبار، انار دان شده یا هندوانه تزئین می‌شود. انار و هندوانه جزو مهم‌ترین ملزومات شب یلدا هستند. همچنین خشکبار مانند برگه هلو و زردآلو و آجیل شب یلدا نیز در ایران طرفدار بسیاری دارد.

6 ۰ ۵۱۰۳