تالار ایده پردازان - علی کاشی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید مواد اولیه برای رستوران ها ☁ استفاده از ضایعات سنگ ☁ پیتزا آماده ☁ حمام ترکی مستقل

ایده های مطرح شده :

☁  حمام ترکی مستقل

بعضیا دوست ندارن جلوی بقیه حموم کنن . چه خوب میشه که حموم ترکی مستقل باشه که فضای کسایی که توی حموم هستن و از هم جدا کنه.

مشاهده ایده حمام ترکی مستقل

☁  پیتزا آماده

با استفاده از پیتزا آماده هر فست فودی بدون نگرانی از مسائل آشپزی میتونه مشغول سرو پیتزا بشه . بجای تمرکز روی تولید پیتزا تمرکز روی فروش اون ایجاد میکنه .

مشاهده ایده پیتزا آماده

☁  استفاده از ضایعات سنگ

همه سنگ بری ها کلی ضایعات سنگ دارن که دور ریخته میشه .حالا فکر کن این ضایعاتو میتونی توی خیلی چیزا استفاده کنی مثل آجر سرامیک پلیمر یا وسیله های زینتی ...

مشاهده ایده استفاده از ضایعات سنگ

☁   تولید مواد اولیه برای رستوران ها

آماده کردن مواد اولیه توی رستوران ها خیلی زمان میبره ایده کارگاه های تولید مواد اولیه برای اینه که همه مواد اولیه ات از قبل آماده باشه و نیاز به فضای زیادی ام نداشته باشی و آماده همه رو سفارش بدی

مشاهده ایده  تولید مواد اولیه برای رستوران ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

گیمیفیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

گیمیفیکیشن یا بازی سازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه می‌شود از جمله زیر مجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Designاست که طی سال‌های اخیر، در فضای دانشگاهی و نیز محیط کسب و کار مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. گیمیفیکیشن یا بازی سازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که به صورت پیش‌فرض برای بازی طراحی نشده‌اند.

9 ۰ ۱۰۸۰

بازاریابی شبکه‌ای و ایده های کسب و کار آن

بازاریابی شبکه‌ای یکی از زیرمجموعه های رشته بازاریابی است. در این شیوه، شما تعدادی از محصولات شرکت را خریداری کرده و در هر مکانی که می‌خواهید به فروش می‌رسانید و در ازای آن سود خود را دریافت می‌کنید. در واقع در این شیوه، مصرف کننده نیز می‌تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کرده و به ازای آن سود دریافت کند. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیرشاخه خود معرفی کند و هر چه زیر این زیرمجموعه بیشتر باشد و بیشتر فعالیت کند، سود بیشتری به شما می‌رسد. این شیوه با ساختار هرمی ای که دارد شبکه ای از نیروهای انسانی را ایجاد کرده است.

5 ۰ ۱۵۵۹

تاریخچه شب یلدا و آداب و رسوم آن

شب یَلدا یکی ازقدیمی ترین جشن‌های ایرانی است. این شب به بلندترین شب سال معروف است. نام ديگر این شب «چِلّه» ميباشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی ‌است. خانواده‌های ایرانی در این شب انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. یلدا به تولد معنی شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی به زبان فارسی وارد شده است. آخرین شب پاییز که دراز ترین شب سال به حساب می آید با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند.

5 ۰ ۱۱۵۰

پنج اصطلاح استارتاپی که باید بشناسیم

استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌ و کار گفته می‌ شود که در نتیجه کار آفرینی ایجاد شده‌ است و در جهت تولید و رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌ است. این شرکت‌ ها معمولا مبتنی بر ایده‌ هایی ریسک‌ پذیر هستند

6 ۰ ۹۸۸