تالار ایده پردازان - علی کاشی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید مواد اولیه برای رستوران ها ☁ استفاده از ضایعات سنگ ☁ پیتزا آماده ☁ حمام ترکی مستقل

ایده های مطرح شده :

☁  حمام ترکی مستقل

بعضیا دوست ندارن جلوی بقیه حموم کنن . چه خوب میشه که حموم ترکی مستقل باشه که فضای کسایی که توی حموم هستن و از هم جدا کنه.

مشاهده ایده حمام ترکی مستقل

☁  پیتزا آماده

با استفاده از پیتزا آماده هر فست فودی بدون نگرانی از مسائل آشپزی میتونه مشغول سرو پیتزا بشه . بجای تمرکز روی تولید پیتزا تمرکز روی فروش اون ایجاد میکنه .

مشاهده ایده پیتزا آماده

☁  استفاده از ضایعات سنگ

همه سنگ بری ها کلی ضایعات سنگ دارن که دور ریخته میشه .حالا فکر کن این ضایعاتو میتونی توی خیلی چیزا استفاده کنی مثل آجر سرامیک پلیمر یا وسیله های زینتی ...

مشاهده ایده استفاده از ضایعات سنگ

☁   تولید مواد اولیه برای رستوران ها

آماده کردن مواد اولیه توی رستوران ها خیلی زمان میبره ایده کارگاه های تولید مواد اولیه برای اینه که همه مواد اولیه ات از قبل آماده باشه و نیاز به فضای زیادی ام نداشته باشی و آماده همه رو سفارش بدی

مشاهده ایده  تولید مواد اولیه برای رستوران ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

چگونه در صنایع کنسروسازی سرمایه‌گذاری کنیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی به راحتی می‌توان مواد غذایی را برای استفاده در آینده از پیش آماده کرد. در حال حاضر واحد‌های صنعتی بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند. یک از پرطرفدارترین شاخه‌های آماده‌سازی مواد غذایی، خط تولید کنسرو حبوبات و سبزیجات می‌باشد.

3 ۰ ۱۳۵۹

دستورالعمل موفقیت استارباکس چیست؟

استارباکس شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای آمریکایی است، که با در اختیار داشتن شعبه های زیادی در کشورهای مختلف، بزرگ‌ ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان محسوب می‌شود و انواع قهوه دم‌ کردنی و اسپرسو، چای، انواع نوشیدنی‌های داخل بطری، شیرینی، ساندویچ‌های آماده و نوعی میلک‌ شیک قهوه اختصاصی استارباکس با نام «فراپوچینو» نیز سرو می کند.

6 ۰ ۱۵۱۵

پردازش ابری چیست؟ هر آنچه باید در مورد پردازش ابری بدانید.

در محاسبات رایانه ای روند جدیدی آغاز شده است و آن توسعه مبتنی بر اینترنت و استفاده از فناوری رایانه است. پهنای باند شبکه ها افزایش یافته و اتصالات شبکه قابل اعتماد تر از گذشته شده و در عین حال انعطاف پذیری هم بیشتر شده و حتی امکان استفاده کاربران از از داده ها و نرم افزار هایی که در مراکز داده دوردست مستقر هستند، فراهم شده است. انتقال داده ها به فضای ابری باعث راحتی زیادی برای کاربران شده، زیرا آنها مجبور به مراقبت از پیچیدگی های مدیریت سخت افزاری مستقیم نیستند.

6 ۰ ۸۰۵

Pinterest چیست و چگونه از پینترست استفاده کنیم؟

پینترست شامل ایده‌ها و راه‌حل‌های گوناگون و خلاقانه درباره هرچیزی که به دنبالش می‌گردید است. ویژگی اصلی این شبکه اجتماعی این است که در هنگام جستجو، به جای فهرستی از جمله‌ها و لینک‌های پشت سر هم، مجموعه‌ای از تصاویر که مرتب و جذاب کنار هم چیده شده‌اند را جلوی خود خواهید دید که هر یک شما را به یک مطلب مرتبط با آن موضوع هدایت می‌کنند.

7 ۰ ۱۳۲۲