تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

ایده های مطرح شده :

☁    زغال اکسیژنه

همینکه برای زغال دیگه دنبال اتش زنه و کاغذ و ایناها نباشیم خودش ی نعمته . زغاله خودش بدون نیاز به چیزی اتیش بگیره و اماده بشه ، فقط با یک کبریت

مشاهده ایده زغال اکسیژنه

☁   ساخت و ساز خانوادگی

اینقدر هزینه ساخت و ساز بالاست و همچنین سود ده که به تنهایی از پسش برنمیایم . ولی کار قشنگیه اگر مثل صندوق قوم و خویش ها بشه بصورت خانوادگی پول جمع کرد و یک واحد یا ساختمون رو ساخت که همه ازش منفعت ببرن

مشاهده ایده ساخت و ساز خانوادگی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

پردازش ابری چیست؟ هر آنچه باید در مورد پردازش ابری بدانید.

در محاسبات رایانه ای روند جدیدی آغاز شده است و آن توسعه مبتنی بر اینترنت و استفاده از فناوری رایانه است. پهنای باند شبکه ها افزایش یافته و اتصالات شبکه قابل اعتماد تر از گذشته شده و در عین حال انعطاف پذیری هم بیشتر شده و حتی امکان استفاده کاربران از از داده ها و نرم افزار هایی که در مراکز داده دوردست مستقر هستند، فراهم شده است. انتقال داده ها به فضای ابری باعث راحتی زیادی برای کاربران شده، زیرا آنها مجبور به مراقبت از پیچیدگی های مدیریت سخت افزاری مستقیم نیستند.

6 ۰ ۸۶۸

زندگینامه وارن بافت، موفق ترین سرمایه گذار قرن بیستم

وارن ادوارد بافت در ۳۰ آگوست سال ۱۹۳۰ متولد شد. او که دومین فرزند بزرگ خانواده بود، در سنین بسیار پایین، استعداد شگفت انگیزی را در زمینه‌ی پول و تجارت از خود نشان داد. او توانایی عجیبی در محاسبه‌ی آمار و ارقام به صورت ذهنی داشت، قابلیتی که هنوز هم همکاران وارن را شگفت‌زده می‌کند.

7 ۰ ۱۱۰۲

مدیریت تغییر چیست؟

مدیریت تغییر اصطلاح کلی است که در هنگام ایجاد تغییر سازمانی، برای همه روش های آماده سازی و حمایت از افراد، تیم ها و سازمان ها به کار می رود.

6 ۰ ۱۳۲۶

کمپانی آمازون چیست و در چه زمینه ای فعالیت میکند؟

آمازون یک شرکت فن آوری چند ملیتی آمریکایی‌ در زمینه تجارت الکترونیک، رایانش ابری و هوش مصنوعی مى باشد، که توسط جف بیزوس تأسیس شده و دفتر اصلى این شرکت در شهر سیاتل واشینگتن واقع است. آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتى در جهان مى باشد و در ضمن همراه با گوگل ، اپل و فیس بوک جزء یکی از چهار شرکت فن آوری بزرگ در جهان مى باشد.

8 ۰ ۲۰۵۹