تالار ایده پردازان - حسین لقب دوست

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ زغال اکسیژنه ☁ ساخت و ساز خانوادگی

ایده های مطرح شده :

☁    زغال اکسیژنه

همینکه برای زغال دیگه دنبال اتش زنه و کاغذ و ایناها نباشیم خودش ی نعمته . زغاله خودش بدون نیاز به چیزی اتیش بگیره و اماده بشه ، فقط با یک کبریت

مشاهده ایده زغال اکسیژنه

☁   ساخت و ساز خانوادگی

اینقدر هزینه ساخت و ساز بالاست و همچنین سود ده که به تنهایی از پسش برنمیایم . ولی کار قشنگیه اگر مثل صندوق قوم و خویش ها بشه بصورت خانوادگی پول جمع کرد و یک واحد یا ساختمون رو ساخت که همه ازش منفعت ببرن

مشاهده ایده ساخت و ساز خانوادگی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافی‌ها در طی سال‌های اخیر به یکی از ابزارهای ارتباط جمعی تبدیل شده‌اند. به‌طورکلی، هدف از تولید اینفوگرافی دسترسی به جامعه گسترده‌تری از مخاطبان از طریق ساده‌سازی موضوعات پیچیده و سازمان‌دهی آن‌ها در یک قالب قابل هضم است و به خاطر سادگی نسبی و جذابیت روایتگری اینفوگرافی است که این نوع از محتوا روز به روز محبوب‌تر شده و بیشتر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

6 ۰ ۱۵۳۴

مایکروسافت چیست و چه کاربردی دارد؟

مایکروسافت شرکت کامپیوتری آمریکایی است، دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن آمریکا قرار دارد. شرکت مایکروسافت از بزرگترین های ارائه نرم‌افزار در دنیاست که همچنین به منتشر کردن کتاب و محصولات رسانه‌ای و خدمات پست الکترونیکی می‌پردازد.

5 ۱ ۲۰۲۸۴

هوش مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه هوش مصنوعی همه جا حاضر است!

3 ۰ ۱۳۳۷

10 Benefits of Reading: Why You Should Read Every Day

When was the last time you read a book, or a substantial magazine article? Do your daily reading habits center around tweets, Facebook updates, or the directions on your instant oatmeal packet? If you’re one of countless people who don’t make a habit of reading regularly, you might be missing out. Reading has a significant number of benefits, and here’re 10 benefits of reading to get you to start reading.

9 ۰ ۸۶۰