تالار ایده پردازان - فرهاد آبرازه

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ خودروهای اشتراکی ☁ منتقد غذا ☁ منو سنتی کافی شاپ

ایده های مطرح شده :

☁   خودروهای اشتراکی

فکرکن ماشین نداری و باید خودتو سریع به جایی برسونی و تاکسی ام گیرت نمیاد.ایده خودرو اشتراکی به درد همین موقع ها میخوره که یک ماشین وکرایه کنی و به کارت برسی بعد سر جای مخصوصش بری پارکش کنی.

مشاهده ایده  خودروهای اشتراکی

☁   منتقد غذا

چرا ما منتقد غذا نداریم! همه فقط بلدن تعریف کنن ! چرا کسی نمیگه فلان رستوران رفتین اصلا گوشتشو نخورین چون یخ زدست !

اینجوری حتی رستوران ها بیشتر تلاش میکنن کیفیت رو ببرن بالا !

مشاهده ایده  منتقد غذا

☁   منو سنتی کافی شاپ

تولید جوجه کار خیلی راحتیه و یک شغل خوب برای مناطق روستایی . هم زمانش هست هم فضای این کار و میشه رو درآمدش حساب کرد

مشاهده ایده منو سنتی کافی شاپ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

چرا یک سیاستمدار به وب‎سایت نیاز دارد؟

در دنیای مدرن امروز، پیشرفت فناوری و گسترده شدن دنیای ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی به قدری زیاد است که کسی که قصد حضور در جایگاه مهمی چون یک سیاستمدار یا نمایندگی مجلس را دارد باید نسبت به ابزارها و فناوری‌های روز آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند بخشی از تبلیغات خود را به فضای مجازی معطوف نماید.

5 ۰ ۱۲۰۱

مثبت اندیشی چیست و چگونه مثبت اندیش باشیم؟

خیلی از ما نمیدانیم با این همه مشکلاتی که در زندگی داریم، چگونه مثبت فکر کنیم و از زندگی لذت ببریم، مثبت‌اندیشی و لذت بردن از زندگی ارتباط چندانی با عوامل محیطی و مادیات ندارد. شما تنها زمانی خوشبختی را احساس می‌کنید و از زندگی خود لذت می‌برید که بتوانید در هر شرایطی با دید مثبت به مسائل نگاه کنید، نگرش شما فقط به خودتان بستگی دارد. بعضی وقت‌ها حتی بهترین داروها و مراقبت‌ها هم سلامت جسم و روان را تضمین نمی‌کنند. تمرینات مثبت‌اندیشی می‌توانند در زندگی بسیار سودمند باشند.

6 ۰ ۱۱۸۳

یادگیری عمیق چیست؟

یادگیری عمیق یا Deep learning که به عنوان یادگیری ساختارمند عمیق یا یادگیری سلسله وار هم شناخته میشود بخشی از خانواده بزرگتر روش های یادگیریِ مبتنی بر نمایش داده های یادگیری است و در مقابل الگوریتم های مختص کار قرار دارد. یادگیری ممکن است نظارت شده، نیمه نظارت شده یا بدون نظارت باشد.

6 ۰ ۱۹۷۳

شرکت های پیشتاز دنیا در عرصه یادگیری عمیق

یادگیری عمیق به عنوان زیرمجموعه ای از یادگیری ماشینی، که خودش زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی محسوب می شود، راهی است برای پیاده سازی یادگیری ماشین از طریق شبکه های عصبی مصنوعی؛ یعنی الگوریتم هایی که عملاً از ساختار و عملکرد مغز انسان تقلید می کنند. هرچند این فرآیند هنوز در حال تکامل است، اما قابلیت‌های آن پایان ناپذیر است. یادگیری عمیق از شبکه‌های عصبی مصنوعی به منظور تقلید عملکردهای مغز انسان بهره می‌گیرد. یادگیری عمیق در حوزه‌های بی‌شماری کاربرد دارد، ازجمله تشخیص گفتار، ابررایانه، رسانه‌ اجتماعی، پردازش زبان طبیعی و امنیت سایبری.

7 ۰ ۱۲۲۸