امروزه افراد زیادی با درست کردن اسباب بازی و عروسک در منزل، به کسب درآمد میپردازند و این ایده بسیار سودآور و خلاقانه بوده و برای کسانی که به دنبال کار در منزل هستند، بسیار مناسب است.

امروزه افراد زیادی با درست کردن اسباب بازی و طراحی و ساخت عروسک در منزل، به کسب درآمد میپردازند و این ایده بسیار سودآور و خلاقانه بوده و برای کسانی که به دنبال مشاغل خانگی هستند، بسیار مناسب است. 

شما میتوانید با تهیه وسایل مورد نیاز در خانه خود، به طراحی و ساخت عروسک های زیبا بپردازید. کسانی که میخواهند در این زمینه فعالیت کنند، باید مهارت هایی از قبیل توانایی استفاده از تکنیک های مختلف، خلاقیت، و تغییر و تحول در ذهن جهت کشیدن طرح اولیه ی ساختار اسباب بازی را دارا باشند.           


عروسک سازی


مواد اولیه این شغل خانگی بسیار کم‌هزینه بوده ولی سود فروش این محصولات باورکردنی نیست. برای موفقیت در این کار، باید ذوق هنری داشته و با سلیقه و دنیای بچه‌ها آشنا باشید. باید به گونه‌ای طراحی و ساخت عروسک را انجام دهید تا کودکان دوست داشته باشند.


ایده تاسیس کانون خلاقیت کودک و نوجوانحتما این به این مطلب هم سربزنید: ایده تاسیس کانون خلاقیت کودک و نوجوان
کانون خلاقیت کودک و نوجوان میتواند با جذب نیروی جوان و خلاق در حوزه های مختلف هنری و آموزشی، به برگزاری کلاس های تلفیقی و نوآورانه بپردازد.یکی از بهترین ایده های برگزاری کلاس ها، آموزش از طریق حل مساله است، به این صورت که مربیان کودکان را با مساله ای درگیر میکنند و از آنها میخواهند تا هرکدام به شیوه های متفاوت و مطلوب خود به حل مساله بپردازند، از این طریق با استعداد ها و علایق کودکان آشنا شده و به آنها فرصت خلاقیت و نوآوری میدهند.


برای طراحی و ساخت عروسک در منزل، ابتدا بايد طرح مورد نظر انتخاب شده و متناسب با آن، اندازه گيری های لازم صورت گيرد. در مرحله بعد الگوی كار تهيه شده سپس الگو را بر روی پارچه انداخته و برش زده می شود. بعد از مرحله برش نوبت دوختن می رسد. در مرحله نهايی طرح آماده شده بايد به وسيله ابر، پنبه و يا تكه هاي پارچه پر شود.


ایده های عروسک سازی


برای فروش این عروسکها راه های مختلفی وجود دارد، از جمله فروشگاه های صنایع دستی، فروختن در فضاهای مجازی و به صورت عمده یعنی از قبل سفارش بگیرید و بعد از آماده شدن، آنها را تحویل دهید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

ایده های مرتبط