تالار ایده پردازان - محمدرضا توکلی

  • 14 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ تولید زهر عقرب ☁ پرورش حشرات خوراکی

ایده های مطرح شده :

☁ تولید و پخش زهر عقرب

سم عقرب یکی از مواد اولیه مهم و محبوب داروسازان سراسر دنیاست . از این رو تولید و پرورش و سم گیری از عقرب به عنوان یک شغل میلیون دلاری همیشه به حساب می آید

مشاهده ایده تولید و پخش زهر عقرب

☁ تولید و پرورش حشرات خوراکی

حشرات خوراکی بسیار متنوع و کاربرد های مختلفی دارد . به دلیل پروتئین بالای موجود در این حشرات از این محصول برای تولید غذای حیوانات و همچین کود و... استفاده میشود . کما اینکه در کشور های دیگر حتی به عنوان غذای محبوب مورد استفاده قرار میگیرد

مشاهده ایده  تولید و پرورش حشرات خوراکی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

DIY چیست؟

شما مخفف "DIY" را همه جا می بینید و می شنوید، و احتمالاً از قبل می دانید که مخفف آن چیست: "این کار را خودتان انجام دهید." این یک مفهوم کاملاً ساده است. اما «DIY» ممکن است تصاویر کاملاً متفاوتی را برای افراد مختلف ایجاد کند، زیرا واقعاً می‌تواند درباره چیزهای زیادی باشد.

4 ۰ ۲۹۰۶

عزت نفس چیست و راههای تقویت آن

داشتن دیدی مثبت نسبت به خود و شناخت خود و اینکه چه میکنیم و دوست داشتن خودمان یکی از مسائلی است که امروزه بسیار کم شده است. البته برای همه‌ی افراد موقعیت‌هایی پیش می‌آید که اعتماد به نفس‌ خود را از دست می‌دهند و احساس خوبی نسبت به خودشان ندارند. هنگامی که نبود عزت نفس، به یک مسئله‌ی طولانی مدت تبدیل می‌شود، می‌تواند آثار بدی بر سلامت روانی و زندگی ما به جا بگذارد. عزت نفس، نظر ما درباره‌ی خودمان است. زمانی که ما عزت نفس بالایی داریم، احساس مثبتی خواهیم داشت و هنگامی که عزت نفس پایینی داریم، خودمان و زندگی‌مان را به شکلی منفی‌تری می‌بینیم و برای حل مشکلات زندگی به مشکل میخوریم.

5 ۰ ۸۹۲

تالار ایده پردازان - علی کاشی

ایده های مطرح شده : ☁ تولید مواد اولیه برای رستوران ها ☁ استفاده از ضایعات سنگ ☁ پیتزا آماده ☁ حمام ترکی مستقل

1 ۰ ۵۷

انگیزه خرید مشتریان را بشناسید

انگیزش (motivation) از واژه لاتین mover گرفته شده که اساسا به معنای حرکت کردن است؛ بنابراین انگیزش فرایند هایی است که یک فرد را وادار به انجام کاری به طریقی مشخص می کند. اینکه رفتار مشخص چگونه آغاز می گردد، انرژی و جهت می گیرد و در نهایت متوقف می شود. انگیزش پایه و اساس تمامی فعالیت های انسان است.انگیزش خود از دو جز انرژی و جهت تشکیل شده است.

5 ۰ ۱۳۹۹