تالار ایده پردازان - سهیل ربیع زاده

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ متخصص همراه و در دسترس ☁ استخر پرورش ماهی در دریا ☁ تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

ایده های مطرح شده :

☁  متخصص همراه و در دسترس

چقدر خوب میشد که در اولین فرصت بدون صرف وقت و انرژی موبایلمونو برمیداشتیم و برای انجام تمامی کارها نیروی متخصص پیدا میکردیم. از نصاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا نظافتچی و برقکار و لوله کش.

مشاهده ایده متخصص همراه و در دسترس

☁  استخر پرورش ماهی در دریا

استفاده از مناطق آبی متفاوت برای پرورش ماهی ایده ای فوق العاده خواهد بود . بجای احداث استخر های متفاوت با هزینه های بالا میتوان از دریا یا رود استفاده کرد.

مشاهده ایده استخر پرورش ماهی در دریا

☁   تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

خوبه امکانی بذارن روی ماشین که وقتی سرعتمون بیش از حد مجاز شد موسیقی در حال پخش را به عنوان یک هشدار با یک موسیقی ملایم عوض میکرد تا سرعت رو کم کنیم .

مشاهده ایده تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

10 Benefits of Reading: Why You Should Read Every Day

When was the last time you read a book, or a substantial magazine article? Do your daily reading habits center around tweets, Facebook updates, or the directions on your instant oatmeal packet? If you’re one of countless people who don’t make a habit of reading regularly, you might be missing out. Reading has a significant number of benefits, and here’re 10 benefits of reading to get you to start reading.

9 ۰ ۸۶۸

عزت نفس چیست و راههای تقویت آن

داشتن دیدی مثبت نسبت به خود و شناخت خود و اینکه چه میکنیم و دوست داشتن خودمان یکی از مسائلی است که امروزه بسیار کم شده است. البته برای همه‌ی افراد موقعیت‌هایی پیش می‌آید که اعتماد به نفس‌ خود را از دست می‌دهند و احساس خوبی نسبت به خودشان ندارند. هنگامی که نبود عزت نفس، به یک مسئله‌ی طولانی مدت تبدیل می‌شود، می‌تواند آثار بدی بر سلامت روانی و زندگی ما به جا بگذارد. عزت نفس، نظر ما درباره‌ی خودمان است. زمانی که ما عزت نفس بالایی داریم، احساس مثبتی خواهیم داشت و هنگامی که عزت نفس پایینی داریم، خودمان و زندگی‌مان را به شکلی منفی‌تری می‌بینیم و برای حل مشکلات زندگی به مشکل میخوریم.

5 ۰ ۹۰۸

5 استارتاپ مطرح جهان که بهتر است در سال 2019 دنبالشان کنیم

از میان هزاران استارتاپ حوزه هوش مصنوعی و در حال شکل گیری بهترین های آن ها کدامند و چطور بفهمیم کدام استارتاپ ها تا پایان سال 2019 رشد خواهند کرد؟

5 ۰ ۱۳۴۶

هوش مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه هوش مصنوعی همه جا حاضر است!

3 ۰ ۱۳۵۲