تالار ایده پردازان - شهاب شیروانی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ درخت پرتقال در کافی شاپ ☁ مرکز استعدادیابی کودکان ☁ لیوان قهوه با اسم مشتری



ایده های مطرح شده :

☁ درخت پرتقال در کافی شاپ

حس خیلی خوبیه که مشتری وارد کافی شاپ بشه و یک پرتغال از درخت بچینه و سر میز بشینه . حس شیرین چیدن میوه به همراه تازگی پرتغال ی تجربه منحصر به فرد برای مشتری به ارمغان میاره

مشاهده ایده درخت پرتقال در کافی شاپ

☁ مرکز استعدادیابی کودکان

 امروزه والدین بیشتر به دنبال متخصصینی می‌گردند تا بتوانند در زمینه استعدادیابی کودکانشان به آن‌ها کمک کنند. وجود یک مرکز برای این موضوع میتونه ایده جذابی باشه.

مشاهده ایده مرکز استعدادیابی کودکان

☁ لیوان قهوه با اسم مشتری

اینکه روی لیوان قهوه مشتری اسمش رو بنویسین خیلی جذابه ! حتی اگر مدل نوشتن به صورت نامرئی باشه که بعد از گرم شدن و وجود قهوه توی لیوان اسمش ظاهر بشه و قهوش تموم میشه اسمش بره حس خوبی به طرف میده

مشاهده ایده لیوان قهوه با اسم مشتری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

موفق ترین کسب و کارهای سفر کدامند؟

سفر رفتن بسیار هیجان انگیز است و بسیاری از ما برای اینکه بتوانیم بیشتر سفر کنیم باید درآمد بیشتری نیز داشته باشیم. شغل های زیادی وجود دارد که می توانید در حین سفر کردن، درآمد هم داشته باشیم و هم از سفر خود لذت ببریم. کار در سفر انواع مختلفی دارد که میتوان از طریق آن ها به راحتی کسب درآمد کنیم و دیگر بایت هزینه های سفر از جمله غذا، حمل و نقل، مکانی برای خوابیدن و مواردی دیر که نیاز به پول دارند.

6 ۰ ۸۲۳

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافی‌ها در طی سال‌های اخیر به یکی از ابزارهای ارتباط جمعی تبدیل شده‌اند. به‌طورکلی، هدف از تولید اینفوگرافی دسترسی به جامعه گسترده‌تری از مخاطبان از طریق ساده‌سازی موضوعات پیچیده و سازمان‌دهی آن‌ها در یک قالب قابل هضم است و به خاطر سادگی نسبی و جذابیت روایتگری اینفوگرافی است که این نوع از محتوا روز به روز محبوب‌تر شده و بیشتر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

6 ۰ ۱۵۳۱

تالار ایده پردازان - علی کاشی

ایده های مطرح شده : ☁ تولید مواد اولیه برای رستوران ها ☁ استفاده از ضایعات سنگ ☁ پیتزا آماده ☁ حمام ترکی مستقل

1 ۰ ۵۷

۱۰ عادت مشترک شادترین آدم‌های دنیا

شادی چیست و شادترین آدم‌های دنیا چه ویژگی‌هایی دارند که اغلبِ ما از آن محرومیم؟ شاد بودن یا نبودن یک انتخاب است و تعریف آن را باید در خودتان جست‌وجو کنید. شادی احساسی درونی است و برای هر کسی، معنای متفاوتی دارد، همانطور که برای جان لنون در کودکی، شادی تعریف خاص خودش را داشت: « وقتی پنج ساله بودم، مادرم همیشه می‌گفت شادی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، پرسیدند دوست داری در آینده چه کاره شوی. در جواب گفتم: خوشحال. گفتند معنی سؤال را نفهمیده‌ام. من هم به آنها گفتم: شما معنی زندگی را نفهمیده‌اید.»

10 ۰ ۹۴۱