تالار ایده پردازان - شهاب شیروانی

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ درخت پرتقال در کافی شاپ ☁ مرکز استعدادیابی کودکان ☁ لیوان قهوه با اسم مشتری



ایده های مطرح شده :

☁ درخت پرتقال در کافی شاپ

حس خیلی خوبیه که مشتری وارد کافی شاپ بشه و یک پرتغال از درخت بچینه و سر میز بشینه . حس شیرین چیدن میوه به همراه تازگی پرتغال ی تجربه منحصر به فرد برای مشتری به ارمغان میاره

مشاهده ایده درخت پرتقال در کافی شاپ

☁ مرکز استعدادیابی کودکان

 امروزه والدین بیشتر به دنبال متخصصینی می‌گردند تا بتوانند در زمینه استعدادیابی کودکانشان به آن‌ها کمک کنند. وجود یک مرکز برای این موضوع میتونه ایده جذابی باشه.

مشاهده ایده مرکز استعدادیابی کودکان

☁ لیوان قهوه با اسم مشتری

اینکه روی لیوان قهوه مشتری اسمش رو بنویسین خیلی جذابه ! حتی اگر مدل نوشتن به صورت نامرئی باشه که بعد از گرم شدن و وجود قهوه توی لیوان اسمش ظاهر بشه و قهوش تموم میشه اسمش بره حس خوبی به طرف میده

مشاهده ایده لیوان قهوه با اسم مشتری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

تالار ایده پردازان - شهاب شیروانی

ایده های مطرح شده : ☁ درخت پرتقال در کافی شاپ ☁ مرکز استعدادیابی کودکان ☁ لیوان قهوه با اسم مشتری

1 ۰ ۶۶

ایده های خلاقانه شب یلدا

شب یلدا فرصتی است برای دور هم جمع شدن خانواده ها و گذراندن شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز. شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از آخرین روز پاییز تا طلوع آفتاب درنخستین روز زمستان گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی خوب و همچنین انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم نوش جان می‌کنند. پس از سرو تنقلات، شاهنامه‌خوانی، قصه‌گویی و شعرخانی را به همراه دارند. برای جشن گرفتن، سفره‌ای پهن می‌شود که به آن سفره یلدا یا چله می‌گویند و با انواع خشکبار، انار دان شده یا هندوانه تزئین می‌شود. انار و هندوانه جزو مهم‌ترین ملزومات شب یلدا هستند. همچنین خشکبار مانند برگه هلو و زردآلو و آجیل شب یلدا نیز در ایران طرفدار بسیاری دارد.

6 ۰ ۵۱۲۵

چرا یک سیاستمدار به وب‎سایت نیاز دارد؟

در دنیای مدرن امروز، پیشرفت فناوری و گسترده شدن دنیای ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی به قدری زیاد است که کسی که قصد حضور در جایگاه مهمی چون یک سیاستمدار یا نمایندگی مجلس را دارد باید نسبت به ابزارها و فناوری‌های روز آشنایی کافی داشته باشد تا بتواند بخشی از تبلیغات خود را به فضای مجازی معطوف نماید.

5 ۰ ۱۲۲۷

کمپانی آمازون چیست و در چه زمینه ای فعالیت میکند؟

آمازون یک شرکت فن آوری چند ملیتی آمریکایی‌ در زمینه تجارت الکترونیک، رایانش ابری و هوش مصنوعی مى باشد، که توسط جف بیزوس تأسیس شده و دفتر اصلى این شرکت در شهر سیاتل واشینگتن واقع است. آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتى در جهان مى باشد و در ضمن همراه با گوگل ، اپل و فیس بوک جزء یکی از چهار شرکت فن آوری بزرگ در جهان مى باشد.

8 ۰ ۱۹۱۱