تالار ایده پردازان - سهیل ربیع زاده

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ متخصص همراه و در دسترس ☁ استخر پرورش ماهی در دریا ☁ تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

ایده های مطرح شده :

☁  متخصص همراه و در دسترس

چقدر خوب میشد که در اولین فرصت بدون صرف وقت و انرژی موبایلمونو برمیداشتیم و برای انجام تمامی کارها نیروی متخصص پیدا میکردیم. از نصاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا نظافتچی و برقکار و لوله کش.

مشاهده ایده متخصص همراه و در دسترس

☁  استخر پرورش ماهی در دریا

استفاده از مناطق آبی متفاوت برای پرورش ماهی ایده ای فوق العاده خواهد بود . بجای احداث استخر های متفاوت با هزینه های بالا میتوان از دریا یا رود استفاده کرد.

مشاهده ایده استخر پرورش ماهی در دریا

☁   تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

خوبه امکانی بذارن روی ماشین که وقتی سرعتمون بیش از حد مجاز شد موسیقی در حال پخش را به عنوان یک هشدار با یک موسیقی ملایم عوض میکرد تا سرعت رو کم کنیم .

مشاهده ایده تعویض موسیقی هنگام افزایش سرعت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

برندسازی چیست؟

برندینگ ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطب است؛ به عبارت دیگر، برندینگ فرآیندی است که از طریق ایجاد و شکل دادن به برند در ذهن مشتریان، به شرکت، محصولات یا خدمات آن معنا می‌دهد. برندینگ یک استراتژی است که شرکت‌های مختلف آن را با هدف کمک به مردم در جهت شناسایی سریع محصولات و سازمان خود و دادن دلیلی به آن‌ها برای انتخاب محصولشان در رقابت با رقبا تدوین می‌کنند.

5 ۰ ۱۴۳۱

سایت ebay چیست و چگونه کار میکند؟

eBay بازاری است که هر روز میلیون‌ها نفر در آن به خرید، فروش یا هر دو مشغول‌اند. زیبایی کار eBay در قدرت بازارش است؛ در این بازار هر چیز همان‌قدر می‌ارزد که مشتری حاضر است بابتش پول بپردازد.

6 ۰ ۴۹۲۸

فتوشاپ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فتوشاپ به زبان انگلیسی Photoshop به معنی نما پرداز یک پردازشگر گرافیکی است تاریخچه فتوشاپ به قرن بیستم برمی گردد. فتوشاپ در ابتدا در سال 1987 توسط برادران جان و توماس نول ساخته شد. اولین نسخه منتشر شده از این نرم افزار در فوریه 1990 بود. این نرم افزار به کاربران امکان می داد فایل ها را با فرمت های مختلف در رایانه ها نمایش داده و ذخیره کنند. کاربران همچنین می توانستند رنگ ، تعادل و رنگ تصاویر را تنظیم کنند.

5 ۰ ۱۲۵۶

10 Benefits of Reading: Why You Should Read Every Day

When was the last time you read a book, or a substantial magazine article? Do your daily reading habits center around tweets, Facebook updates, or the directions on your instant oatmeal packet? If you’re one of countless people who don’t make a habit of reading regularly, you might be missing out. Reading has a significant number of benefits, and here’re 10 benefits of reading to get you to start reading.

9 ۰ ۸۵۷