تالار ایده پردازان - ستاره تاجبخش

  • 15 مرداد 1402
  • 1 دقیقه
تالار ایده پردازان
ایده های مطرح شده : ☁ ربات گیرنده سوسک ☁ اعتبار خرید VIP ☁ باشگاه مادر و فرزند


ایده های مطرح شده :

☁ ربات گیرنده سوسک

ای کاش یک ربات گیرنده سوسک ساخته بشه که وقتی توی خونمون یا توالت سوسک میاد سوسک و برامون پیدا کنه و توی خودش زندانی کنه

مشاهده ایده ربات گیرنده سوسک

☁ اعتبار خرید VIP

 اینکه مشتریان VIP که همیشه از یک فروشگاه خرید میکنن بتونن اعتباری داشته باشن که همیشه لازم به پرداخت نباشه ایده خوبیه . بر حسب اعتبارشون پیش ما گاهی نسیه هم بتونن چیزی ببرن!

مشاهده ایده عتبار خرید VIP

☁ باشگاه مادر و فرزند    

یکی از مشکلات مامانا موقع بچه داری اینه که وقتی میخوان برن باشگاه بچشونو کجا بذارن؟؟ایده باشگاه مادر و فرزند میتونه راهکار خوبی باشه که بچشونو با خودشون به باشگاه ببرن

مشاهده ایده باشگاه مادر و فرزند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

متن وارد نشده است

متن وارد نشده است

تا کنون نظری ثبت نشده!

شما اولین نفری باشید که به این ایده نظر می دهید.

مطالب مرتبط

عواملی که نمیگذارند شما ثروتمند شوید

در بسیاری از مواقع اندوخته شدن ثروت تنها در عرض یک شب رخ نمی افتد. به همین دلیل نیز باید و نبایدهایی در این ارتباط وجود دارند که توسط افرادی که این روند را پیموده اند توصیه می شوند. در شرایط اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و محیطی افراد با هم تفاوت های فراوانی وجود دارد با این حال نمی توان این موارد را بهانه ای برای عدم دستیابی به ثروت دانست.

6 ۰ ۱۰۳۵

تاریخچه شب یلدا و آداب و رسوم آن

شب یَلدا یکی ازقدیمی ترین جشن‌های ایرانی است. این شب به بلندترین شب سال معروف است. نام ديگر این شب «چِلّه» ميباشد، زیرا برگزاری این جشن، یک آیین ایرانی ‌است. خانواده‌های ایرانی در این شب انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار را مهیا و دور هم سرو می‌کنند. یلدا به تولد معنی شده است. واژه یلدا به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی به زبان فارسی وارد شده است. آخرین شب پاییز که دراز ترین شب سال به حساب می آید با نام شب یلدا جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان کسب کرده است و مردم ایران تا سپیده دم در کنار یکدیگر این شب دراز را به خوشی سپری می کنند.

5 ۰ ۱۰۳۷

لجستیک چیست و وظایف مدیر لجستیک

لجستیک در ابتدا یک اصطلاح نظامی بود که برای ارجاع به چگونگی گرفتن پرسنل نظامی، انتقال تجهیزات، انبار کردن تجهیزات و تدارکات، استفاده می شد. این واژه در حال حاضر از واژه های کسب و کار است. از لجستیک در زبان فارسی به عنوان تدارکات و یا مدیریت حمل و نقل نیز یاد می‌شود.

6 ۰ ۵۷۱۰

استارتاپ های برتر 2019 کدامند و چه نیروهایی را استخدام کرده اند؟

لینکدین یک سیستم کاریابی آنلاین است که آمار و ارقامش را در حوزه استارتاپ ها به اشتراک گذاشته است و به معرفی برترین استارتاپ های سال 2019 و شیوه های جذب نیرو و استخدامشان پرداخته است.

6 ۰ ۱۴۹۰